Bidevind Svart 30.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2014 (redigert) Ursholmen. Vest av Ramsö Redigert 30.Oktober.2014 av Bidevind (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Arvid_A Svart 30.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2014 Jeg løfter litt på denne!Stikkord: Stille og fredelig sted hos "søta bror". Hvor er vi her? Sitér dette innlegget Link to post
leopard Svart 30.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2014 Er det Resø Sitér dette innlegget Link to post
Arvid_A Svart 30.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2014 Nei, leopard, vi er ikke på Resö. Sitér dette innlegget Link to post
Madserazzi Svart 30.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2014 Kan det være Kløvningen? Nope..... Sitér dette innlegget Link to post
Arvid_A Svart 31.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 31.Oktober.2014 Nytt tips ang. #17378: Stedet ligger nord for Resö. Sitér dette innlegget Link to post
Arvid_A Svart 2.November.2014 Link til dette innlegget Svart 2.November.2014 (redigert) Vi prøver enda et tips ang. #17378: Bildet er tatt rett ved ei stille og rolig havn. De fleste som passerer i området har ofte et annet sted som mål, hvor de kan få fylt opp opp bar- og kjøleskap. Redigert 2.November.2014 av Arvid_A (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
frank_berger Svart 2.November.2014 Link til dette innlegget Svart 2.November.2014 Kan det være Kungsvikshamn Arvid? Sitér dette innlegget Hadde gud ment det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plasttrær. Link to post
Arvid_A Svart 2.November.2014 Link til dette innlegget Svart 2.November.2014 Det kan det så absolutt, Frank!God plass her i slutten av juni. Sitér dette innlegget Link to post
frank_berger Svart 2.November.2014 Link til dette innlegget Svart 2.November.2014 Fin og rolig plass. Var der i Juni vi også. Liten spassertur bort til campingen hvor de har lite av varje. Takk for sist forresten. Sitér dette innlegget Hadde gud ment det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plasttrær. Link to post
Worry II Svart 6.November.2014 Link til dette innlegget Svart 6.November.2014 Hvor ligge denne stua ? Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 6.November.2014 Link til dette innlegget Svart 6.November.2014 (redigert) Åsgårdstrand? Gjestehavnen ut til venstre? Redigert 6.November.2014 av Lars H. (see edit history) Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Worry II Svart 6.November.2014 Link til dette innlegget Svart 6.November.2014 Åsgårdstrand? Gjestehavnen ut til venstre? Sitér dette innlegget Link to post
Arvid_A Svart 6.November.2014 Link til dette innlegget Svart 6.November.2014 Det er vel ikke kommet noen løsning på #17381?Kan det være Tisler? Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 6.November.2014 Link til dette innlegget Svart 6.November.2014 #17381 er vrien, men hva med denne? Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Worry II Svart 6.November.2014 Link til dette innlegget Svart 6.November.2014 Son ? Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 6.November.2014 Link til dette innlegget Svart 6.November.2014 (redigert) Yepp, det er Son. Den var vel i letteste laget, men hva med dette stedet? Redigert 6.November.2014 av Lars H. (see edit history) Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Mons Olav Svart 6.November.2014 Link til dette innlegget Svart 6.November.2014 Lillesand? Sitér dette innlegget Båt med fjernkontroll Link to post
Hulda Svart 6.November.2014 Link til dette innlegget Svart 6.November.2014 Det er sydsiden av Kungshavn, Fiskertången, muligens. Det er systembolag rett oppi veien, har vært der flere ganger :-) Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 6.November.2014 Link til dette innlegget Svart 6.November.2014 Helt korrekt. I bakkant av bildet er det nok veldig mange som har passert på vei mellom Kungshamn/Smögen og Bohus Malmön. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Hulda Svart 6.November.2014 Link til dette innlegget Svart 6.November.2014 Du skjønner det Lars H., dette med systembolag mellom Strömstad og Göteborg har jeg koll på :-) Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 6.November.2014 Link til dette innlegget Svart 6.November.2014 Og hvor er mannskapet til Hulda på vei nå? Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 6.November.2014 Link til dette innlegget Svart 6.November.2014 (redigert) Dette stedet har jeg også vært på, he he. Kort vei opp bakken etter forsyninger av det flytende slaget for mannskapet? Ser en på utsnittet av bildet ditt nedenfor her, er vel sjøhusene helt til høyre og bolighusene bak der de samme som på bildet mitt nedenfor der? Og sjøhusene på neste bilde er vel baksiden av de i forgrunnen på ditt bilde? Redigert 6.November.2014 av Lars H. (see edit history) Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Hulda Svart 6.November.2014 Link til dette innlegget Svart 6.November.2014 Herr Helgesen, det er til overmåte korrekt! Kortere vei til rødvinskartongene er det også fra denne siden. Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 9.November.2014 Link til dette innlegget Svart 9.November.2014 Men hvor hang dette skiltet i 2006? Nå er forresten tidene: Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.