Jump to content

Hvor er dette?


bliss X

Recommended Posts

  • 3 uker senere...

En liten omdirigering av trådtittel kanskje? Hvem er dette?

bilde

Fjord 26AC,  FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9.

ad. planlegging:

"Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP

"Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson

Link to post
Share on other sites

Stemmer Busk.

bilde

Fjord 26AC,  FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9.

ad. planlegging:

"Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP

"Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson

Link to post
Share on other sites

Du ligger på 59o 5'37.1"N   10o20'8.7"E - og fotograferer mot øst. Fortsetter du over knausen og rett øst (i luften) så krysser du riksgrensen på en bro. Hvilken ? :smiley:

 

Svinesund

 

Forøvrig så er denne steinrøysa en av mine favorittplasser på denne jordkloden :yesnod:

 

Enig!

 

Trygve

Link to post
Share on other sites

Khe ? Svinesund i Vestfold ?

 

Fortsetter du over knausen på Stauper og østover fra Vestfold kommer du som oftest til Østfold ja - og der finner du helt riktig Svinesund :thumbsup:

Men Sømanden som la ut oppgaven får kanskje bekrefte at vi har rett så jeg ikke kupper oppgaven hans, selv om jeg ikke er ett sekund i tvil. 

Bomma kanskje noen tidels sek. på N kursen, men forslår skylddeling med Eniro :wink:

 

Får sterk abstinens hvis jeg ikke har hatt overnatting på Stauper i løpet av sommeren og har hatt mange fine opplevelser der. Senest i sommer da vi overvar en vielse om bord på en skøyte som fortøyde omtrent i nordenden av bildekanten. Vi lå rett over sundet og hadde orkesterplass.

Skipperen (altså meg) fikk klump i halsen, tåre i øyekroken og ble så rørt av hendelsen i den vakre ettermiddagssola at han var nødt til å ta seg en kald grønn fra Aass og en ankerdram for å svelge klumpen.

Fru Admiralen så gjennom fingrene med utskeielsen til sippefrosken, enda vi hadde ligget der siden dagen før og ikke engang toucha tauene.

Damer og bryllup er noe rare greier :giggle:

Redigert av WGM (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Det er samme bildet.

Det nederste er bare Zoomet inn på svalen rett over boxern.

 

Det er enda litt igjen til overflaten. Jeg mener det var 6 meter, mens andre skulle ha det til å være 8.

Spiller ingen rolle. det var akkurat passe til å kunne holde stilen litt lengre enn fra 3-4 meter :-)

 

RSL

NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...