Jump to content

Hvor er dette?


bliss X

Recommended Posts

#18886: Det nærmeste stedet du får kjøpt is er vel i kiosken på Verdens Ende, er det ikke? Den nede på brygga, ved (det relativt nye) sanitæranlegget? Den er vel bak deg til høyre (dvs roter 90-135 grader mot din høyre, så ser du kiosken)...?

Redigert av Popeye70 (see edit history)

SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL

Link to post
Share on other sites

#18886: Det nærmeste stedet du får kjøpt is er vel i kiosken på Verdens Ende, er det ikke? Den nede på brygga, ved (det relativt nye) sanitæranlegget? Den er vel bak deg til høyre (dvs roter 90-135 grader mot din høyre, så ser du kiosken)...?

:wink:  Det stemmer, Popeye !

Link to post
Share on other sites

  • 1 måned senere...

Det er en stund siden jeg var (aktiv) på baatplassen……

Ser at en gammel tråd fortsatt er i livet…..
Tråden har visst tatt uante høyder mht innlegg/bildelinker som tar oss til nære/fjerne steder. Utrolig hvor link-temaet "tok laus"...

For å vekke gamle minner, drister meg frempå med "Filmglimt fra Nord-Norge/Lofoten 2005 - tilsatt vakker musikk", som jeg laget for en god stund siden.
Kanskje filmen kan sette i sving "båt/sommer-lengselen" for noen og enhver av oss...?

For snart er den jo atter her – våren altså, og deretter sommeren, forhåpentligvis
OGSÅ i Nord-Norge......
http://tromsoo.com/jarmath/lofoten_2005.htm

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...