Jump to content

Hvor er dette?

bliss X

Recommended Posts

Er det sundet mellom Kjeholmen og fastlandet like nord for Sætre?? (tror det er Kjeholmen øya heter...) :smiley:

Helt riktig!! :yesnod::flag:

Har stått i båthavna i Lagahølet og fotografert ut mot Killingholmen når Josefine dro forbi på en av sine mange hyggeturer på Vestfjorden.

Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Hvor kjører Solveig og Paul med sin Tresfjord?

quote]Hmmmm....., er du sikker på at de kjører :confused: :confused:

for meg ser det ut for at de går... :lol: :lol:

Solveig og Paul har retning mot Strømstad. Om de kjører eller "går" så skummer det i hvertfall om baugen på Tresfjorden.

:flag: :flag: :flag::sailing:

"Gamle-Astor" har tatt en velfortjent pause.

Hvor ligger hun fortøyd?

Ikke langt unna der Solveig og Paul reiste!

Bilde

....jeg synes det er svært få holdepunkter her, annet enn bergarten og at det er en del mose og småtteri som vokser på berg-knattene/sprekker i knattene. Dette tyder på at det neppe er helt ytterst hvor havet står på.

Jeg oppfordrer deg til å gi noen holdepunkter, ellers blir dette, tror jeg mest en "kontinuerlig gjettekonkurranse". Man kan vel ha litt forskjellig smak, men er det ikke mere spennende om man kan resonere seg fram, kjenne igjen detaljer, bygge på tips underveis? Jeg får liksom ikke tak i noe som identifiserer hvor Astor ligger her.... :nonod::confused::rolleyes:

Hvis jeg også skal avfyre en gjetning da så kan det være på syd Koster, i nærheten av Långevik. Men det kan være 1000 andre småplasser innen for en radius på 5 nm, så hva da???

....jeg synes det er svært få holdepunkter her, annet enn bergarten og at det er en del mose og småtteri som vokser på berg-knattene/sprekker i knattene. Dette tyder på at det neppe er helt ytterst hvor havet står på.

Jeg oppfordrer deg til å gi noen holdepunkter, ellers blir dette, tror jeg mest en "kontinuerlig gjettekonkurranse". Man kan vel ha litt forskjellig smak, men er det ikke mere spennende om man kan resonere seg fram, kjenne igjen detaljer, bygge på tips underveis? Jeg får liksom ikke tak i noe som identifiserer hvor Astor ligger her.... :nonod::confused::rolleyes:

Hvis jeg også skal avfyre en gjetning da så kan det være på syd Koster, i nærheten av Långevik. Men det kan være 1000 andre småplasser innen for en radius på 5 nm, så hva da???

Riktig at vi er på Koster.

Vi gikk fra Strømstad og rett over mot Koster.........

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...