Walter_S Svart 27.November.2004 Link til dette innlegget Svart 27.November.2004 Prøver meg med nok en "nøtt".Det er samme sted (Vrengensund) bare tatt i en annen retning. Vi ser rett NV mot marina'en v. Kjøpmannskjær....? Eller.....? Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
Astor Svart 27.November.2004 Link til dette innlegget Svart 27.November.2004 Det er samme sted (Vrengensund) bare tatt i en annen retning. Vi ser rett NV mot marina'en v. Kjøpmannskjær....? Eller.....? Da fikk jeg samtidig bekreftelse på at det forrige svaret også var iktig. Bildenummer etter hverandre på digitalkamerat. Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
rattatta Svart 27.November.2004 Link til dette innlegget Svart 27.November.2004 Hurumlandet med Tofte og Filtvet og innseilinga til Drøbak og Oslo. Tatt fra Breiangen. Nope. Link to post
KOB Svart 27.November.2004 Link til dette innlegget Svart 27.November.2004 Enn dette? Trondheimsfjorden vestover. Bildet tatt vest for Munkholmen/utenfor Skansen, mot Trolla og oljetankene som ligger der. Hilsen KOB, Nimbus Nova 35 Link to post
Walter_S Svart 27.November.2004 Link til dette innlegget Svart 27.November.2004 ....Da fikk jeg samtidig bekreftelse på at det forrige svaret også var iktig.Du Astor! Mange drinker har du tatt i kveld? Godt at du har oss til å holde styr på dine bilder for deg! Hvis du ser godt etter, så ser vi samme båten både her: og her, til høyre: Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
rattatta Svart 27.November.2004 Link til dette innlegget Svart 27.November.2004 Trondheimsfjorden vestover. Bildet tatt vest for Munkholmen/utenfor Skansen, mot Trolla og oljetankene som ligger der. Nesten helt rett. Motivet er beskrevet dekkende. Men posisjonen er ikke den du beskriver. Link to post
Astor Svart 28.November.2004 Link til dette innlegget Svart 28.November.2004 Prøver meg på en mer edrulig en: Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
KOB Svart 28.November.2004 Link til dette innlegget Svart 28.November.2004 Nesten helt rett. Motivet er beskrevet dekkende. Men posisjonen er ikke den du beskriver.Du er vel kanskje noe lenger øst i fjorden og lenger ut fra land (lenger nord) enn jeg først skrev. ? Hilsen KOB, Nimbus Nova 35 Link to post
KOB Svart 28.November.2004 Link til dette innlegget Svart 28.November.2004 Prøver meg på en mer edrulig en:Tønsberg gjestehavn? Hilsen KOB, Nimbus Nova 35 Link to post
Astor Svart 28.November.2004 Link til dette innlegget Svart 28.November.2004 Tønsberg gjestehavn? Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
KOB Svart 28.November.2004 Link til dette innlegget Svart 28.November.2004 Hvor er dette? Hilsen KOB, Nimbus Nova 35 Link to post
Cato Svart 28.November.2004 Link til dette innlegget Svart 28.November.2004 KOB Kan det være Steilene? Link to post
Astor Svart 28.November.2004 Link til dette innlegget Svart 28.November.2004 Jeg har også sittet og lurt på det samme. Ligner både hus og bakgrunn, syntes jeg. Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
goggen Svart 28.November.2004 Link til dette innlegget Svart 28.November.2004 Det er helt sikkert Steilene - og bildet ser ut til å være tatt i august 2004 Bella 621DC med 175hk Mercury Optimax goggens båtblogg - en liten, men stadig større samling bilder av båter og annet... Link to post
stine_maria Svart 28.November.2004 Link til dette innlegget Svart 28.November.2004 jeg vet jeg vet, du er på sjøen. bilde er en del av statuen ved innseilingen til sæby.er det premier ved riktig svar?? gleder meg til jul papsen Link to post
KOB Svart 28.November.2004 Link til dette innlegget Svart 28.November.2004 KOB Kan det være Steilene? Joda, det er Steilene. Litt fint bilde synes jeg. Så jeg la det tidligere ut på hjemmesiden, på siden om Steilene som jeg hadde ambisjoner om å gjøre ferdig, men som ble liggende... Og joda, Goggen. Det stemmer det også . Visste at de av dere som forsøkte kunne finne bildet på hjemmesiden, men tenkte skitt au, det fikk bare ligge. Når først Cato hadde kommet på ideen var resten ganske lett, ikke sant Hilsen KOB, Nimbus Nova 35 Link to post
Astor Svart 29.November.2004 Link til dette innlegget Svart 29.November.2004 Astor har lagt seg til havn. Men hvor? Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Astor Svart 29.November.2004 Link til dette innlegget Svart 29.November.2004 Horten?Horten en koslig sensommerkveld. Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
GeirKS Svart 30.November.2004 Link til dette innlegget Svart 30.November.2004 Ny nøtt på dette stille forumet... Link to post
Gunga Din Svart 30.November.2004 Link til dette innlegget Svart 30.November.2004 Ny nøtt på dette stille forumet... Hvaler ? S/Y Gunga Din Link to post
GeirKS Svart 30.November.2004 Link til dette innlegget Svart 30.November.2004 Close, but no cigar. Link to post
Gunga Din Svart 30.November.2004 Link til dette innlegget Svart 30.November.2004 Close, but no cigar.hmmmm ! S/Y Gunga Din Link to post
Amorosa Svart 30.November.2004 Link til dette innlegget Svart 30.November.2004 Kan vi være i vårt grannland Sverige?? Ikke så langt fra Hvaler??? Får ikke husene helt til å stemme, men tror vi er passert Sekken? Link to post
GeirKS Svart 30.November.2004 Link til dette innlegget Svart 30.November.2004 Vi befinner oss i Norge, men ikke på Hvaler. Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn