Jump to content

Hvor er dette?

bliss X

Recommended Posts

Prøver meg med nok en "nøtt".

Det er samme sted (Vrengensund) bare tatt i en annen retning. Vi ser rett NV mot marina'en v. Kjøpmannskjær....? Eller.....?

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Det er samme sted (Vrengensund) bare tatt i en annen retning. Vi ser rett NV mot marina'en v. Kjøpmannskjær....? Eller.....?

:yesnod::flag:

Da fikk jeg samtidig bekreftelse på at det forrige svaret også var iktig. Bildenummer etter hverandre på digitalkamerat.

Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

....Da fikk jeg samtidig bekreftelse på at det forrige svaret også var iktig.

Du Astor! Mange drinker har du tatt i kveld?   :wink::lol: Godt at du har oss til å holde styr på dine bilder for deg!  :lol:  :lol:  :lol:

Hvis du ser godt etter, så ser vi samme båten både her: Bilde  

og her, til høyre: Bilde  :lol:  :lol:

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

KOB

Kan det være Steilene?

Joda, det er Steilene. Litt fint bilde synes jeg. Så jeg la det tidligere ut på hjemmesiden, på siden om Steilene som jeg hadde ambisjoner om å gjøre ferdig, men som ble liggende...

Og joda, Goggen. Det stemmer det også  :wink:. Visste at de av dere som forsøkte kunne finne bildet på hjemmesiden, men tenkte skitt au, det fikk bare ligge. Når først Cato hadde kommet på ideen var resten ganske lett, ikke sant :smiley:

Hilsen KOB, Nimbus Nova 35

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...