Bitteliten Svart 23.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 23.Desember.2004 Torgersøya? Mvh. BEG Stedet er ikke så langt fra meg. Enklest er kanskje å se på det som ligger i bakkant av bilkdet - en ganske kjent profil for mange. Link to post
Fenix Svart 23.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 23.Desember.2004 Stedet er ikke så langt fra meg. Enklest er kanskje å se på det som ligger i bakkant av bilkdet - en ganske kjent profil for mange. Jeg er ikke så detaljkjent i krokene rundt Kurefjorden og deromkring - men du er kanskje inni der et sted, med kameraet rettet mot Veslekalv ved Rauer? Link to post
Fenix Svart 23.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 23.Desember.2004 Jeg er ikke så detaljkjent i krokene rundt Kurefjorden og deromkring - men du er kanskje inni der et sted, med kameraet rettet mot Veslekalv ved Rauer? Eventuelt kan det være mellom Kambo og Son, med tuppen av Jeløya forut... Link to post
Bitteliten Svart 23.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 23.Desember.2004 (redigert) redigert Redigert 23.Desember.2004 av Bitteliten (see edit history) Link to post
Bitteliten Svart 23.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 23.Desember.2004 (redigert) Eventuelt kan det være mellom Kambo og Son, med tuppen av Jeløya forut...Om du er mellom Kambo og Son ser du ikke tuppen av Jeløya. Mellom Kambo og Son ser du bredsida av Jeløya. Men jeg skjønner hva du tenker på når jeg ser en gang til på bildet - det er ganske så likt - men da mangler du Jøva som er rett før Kølabånn (eller Kullebunnen eller Hvittingbukta som det står på kartene) Dere er ganske nære - men ikke helt. Et tips - bildet er tatt på en øy, og det er mange som ser konturene i bakgrunnen når de er på vei ut fjorden, og ikke så lenge etter at man har passert her er det bra å være obs på kryssende trafikk Redigert 23.Desember.2004 av Bitteliten (see edit history) Link to post
GeirFrode Svart 23.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 23.Desember.2004 Et tips - bildet er tatt på en øy, og det er mange som ser konturene i bakgrunnen når de er på vei ut fjorden, og ikke så lenge etter at man har passert her er det bra å være obs på kryssende trafikkSelv om bildet er svært dårlig, så tror jeg nok jeg kjenner igjen konturene, ja. Kan vente litt med å svare. Link to post
Suzuki Svart 23.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 23.Desember.2004 Bile ? Suzuki No boat needed.. Link to post
Bitteliten Svart 23.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 23.Desember.2004 (redigert) Bile er helt rett Et av mine barndoms favorittsteder. bildet er hentet fra www.skjaergaardstjenesten.no. En fin gjeng som holder det pent langs kysten, og som legger til rette for båtglede Bile er et av våre favorittsteder å ligge på svai og bade ved. Og øya er også fin. I bakgrunnen sees Jeløya (Tronvik, på innsiden av Gulholmen), og litt lenger sør vest skimtes "Horten landet" Redigert 23.Desember.2004 av Bitteliten (see edit history) Link to post
Astor Svart 23.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 23.Desember.2004 Nytt "julenøtt" Hvor i alle dager kan dette være? Beklager dårlig oppløsning - jeg er ingen fotoekspert som kan forbedre bilder på PC'en Hm - tror faktisk at InfranView hjalp meg litt her - mulig det ble litt bedre enn originalen Hvis det er Hurum vi ser i bakgrunn så er bildet tatt fra Tofteholmen? Med Ranviksholmen til venstre. Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
REM Svart 26.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 26.Desember.2004 (redigert) https://baatplassen.no/bildearkiv/4/4235/P1010052reduced. Dette skar seg ser jeg. Noen som kan triksene for å laste inn bilder? Redigert 26.Desember.2004 av rem (see edit history) Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Walter_S Svart 26.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 26.Desember.2004 (redigert) Sånn? Husene i bakgrunnen ser veldig svensk ut? Redigert 26.Desember.2004 av Walter_S (see edit history) Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
Bitteliten Svart 26.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 26.Desember.2004 (redigert) Minner mye om Lysekil, og er ganske sikker også. Men jeg har tatt feil før jeg Redigert 26.Desember.2004 av Bitteliten (see edit history) Link to post
REM Svart 26.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 26.Desember.2004 Husene i bakgrunnen ser veldig svensk ut?Imponerende Walter_S. Hvordan fikk du det til. Når jeg trykker IMG knappen får jeg opp feilmelding om at formatet må være i .gif?Forøvrig, du er på rett side av grensen, men hvor ? PS Bildet er noe modifisert DS Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Bitteliten Svart 26.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 26.Desember.2004 rem - se mitt svar nr 490. Lysekil? Link to post
BEG Svart 26.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 26.Desember.2004 Marstrand? Mvh. BEG Jeg har muligens ikke alltid rett, men til gjengjeld tar jeg aldri feil. Link to post
REM Svart 26.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 26.Desember.2004 Minner mye om Lysekil, og er ganske sikker også. Men jeg har tatt feil før jeg Bra Bitteliten. Du tar ikke feil. Det er Lysekil kirke du ser i bakgrunnen. Jeg syntes motivet var for åpenbart og fjernet spiret på kirka. Hjalp tydeligvis ikke noe særlig. Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Bitteliten Svart 26.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 26.Desember.2004 (redigert) Bra Bitteliten. Du tar ikke feil. Det er Lysekil kirke du ser i bakgrunnen. Jeg syntes motivet var for åpenbart og fjernet spiret på kirka. Hjalp tydeligvis ikke noe særlig.Havsbadet i Lysekil er ganske lettkjennelig. Jeg tenkte ikke på at kirkespiret var fjernet. Jeg kjente igjen parken ved havsbadet med de store trærne. Minstejenta planta begge beina oppi en stor og fersk hundeb.... der sist vi var der. Bildet er fra www.lysekil.se Akkurat nå ser Lysekil slik ut nei - jeg tok bort det bildet jeg. Det var et web kamera på http://kamera1.lysekil.se/hugesize.jpg, men det tok mange sekunder å laste på ADSL. Redigert 26.Desember.2004 av Bitteliten (see edit history) Link to post
BEG Svart 26.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 26.Desember.2004 Jeg syntes motivet var for åpenbart og fjernet spiret på kirka. Hjalp tydeligvis ikke noe særlig. Oh yes. Kirka ble til borg for min del Mvh. BEG Jeg har muligens ikke alltid rett, men til gjengjeld tar jeg aldri feil. Link to post
REM Svart 26.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 26.Desember.2004 Vi prøver en til og går opp en vanskelighetsgrad. Pst, hovedleia sørover kommer inn fra høyre billedkanten. Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Astor Svart 26.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 26.Desember.2004 En romjulsnøtt fra Astor. Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Bitteliten Svart 26.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 26.Desember.2004 (redigert) En romjulsnøtt fra Astor. Fargen på fjellet minner meg om strekningen mellom Moss og Hankø. Utover det har jeg ingen aning. Jeg så en gang til - og egentlig minner det meg også om området rundt Son (snakk om helgardering ) Redigert 26.Desember.2004 av Bitteliten (see edit history) Link to post
Bitteliten Svart 26.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 26.Desember.2004 Vi prøver en til og går opp en vanskelighetsgrad. Pst, hovedleia sørover kommer inn fra høyre billedkanten.Innseilinga sør for Havstensund? (Dvs. mellom Resø og Havstensund)? Link to post
REM Svart 26.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 26.Desember.2004 En romjulsnøtt fra Astor. Mølen. En av favorittstedene i fjorden Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
REM Svart 26.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 26.Desember.2004 Innseilinga sør for Havstensund? (Dvs. mellom Resø og Havstensund)? Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn