Kystnissen Startet 8.Oktober.2010 Del på Facebook Startet 8.Oktober.2010 (redigert) God dag båtfolk, lurte på om noen av dere har erfaringer med det "nye" poleringsstoffet "Fireglaze"? Lurer på om jeg kan påføre dette stoffet på samme måte som vanelig voks, samt om noen har erfaringer om hvordan resultatet har blitt etter å ha benytte dette stoffet? Redigert 8.Oktober.2010 av Honk (see edit history) Sitér dette innlegget Saab motor, verdens mest driftsikkre motorer! Link to post
Sydvesten Svart 8.Oktober.2010 Del på Facebook Svart 8.Oktober.2010 Kunne kanskje lagt ut en link til vidundermiddelet eller luriumet... så kunne de som ikke har hørt om dette tatt en titt Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Mouche Svart 8.Oktober.2010 Del på Facebook Svart 8.Oktober.2010 (redigert) Morsom spørreundersøkelse? Hvis man svarer nei på spørsmål 1 så må man fortsatt besvare de neste spørsmålene for å bli registrert med avgitt stemme så dette blir nok en verdifull undersøkelse! http://www.fireglaze.no/ Redigert 8.Oktober.2010 av Mouche (see edit history) Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Kystnissen Svart 8.Oktober.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Oktober.2010 (redigert) Takk for tipset her er den norskebåtleverandøren av produktet: FireGlaze (Norsk Båtpleie AS) Er nybruker av dette forumet så har ikke helt fått sett meg inn i hvordan alt dette fungerer anda Redigert 8.Oktober.2010 av Honk (see edit history) Sitér dette innlegget Saab motor, verdens mest driftsikkre motorer! Link to post
Leif T. Røbekk Svart 8.Oktober.2010 Del på Facebook Svart 8.Oktober.2010 Hei Lukter det et snev av parafin, så er det bra :-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.