OT-flyktning Svart 28.September.2004 Link til dette innlegget Svart 28.September.2004 Tar ut alt som kan taes ut og dette av flere grunner: 1) båten tar jeg ut meg henger og egen bil. Da skal det være så lett som mulig 2) vinterinredningen trenger plass. det ville ta seg ut dersom jeg begynnte å snekkre og blande epoxy bland dyner og gardiner 3) alle de andre argumentene vedr frost og at en del utstyr ikke tåler frost Sitér dette innlegget Link to post
Brutus Svart 28.September.2004 Link til dette innlegget Svart 28.September.2004 ..... jeg bruker vann rett fra springen Du burde laget egen videoserie: Batterimassakeren 1,2 og 3. Alle urenheter i vannet er med på å lade ut batteriet ditt. Her må du til med gel-batteri eller rekomb. batteri, så slipper du å tenke på batteriet. En og annen lading må til, men det er vel i nærheten av å være virkelig vedlikeholdsfritt. Selv tar jeg bare navi-utstyret og hekter av holderen, resten blir i båten, batteri inkl. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.