andersb Startet 11.Oktober.2010 Del på Facebook Startet 11.Oktober.2010 (redigert) hei, ett produkt man bare hektet på stammen, som sørget for lite basseng man f.eks. da kunne kjøre glykol i, ble nevnt i en tråd her, har prøvd å søke, men finner desverre ikke igjen tråden/linken, husker noen navnet/produsenten? var norsk "oppfinnelse" bestående av presenning og ymse. størrelse på drevet og høyde/vinkel gjør at min gode gamle balje ikke virker på denne motoren, så tenkte gi posen ett forsøk. Redigert 11.Oktober.2010 av andersb (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
adeneo Svart 11.Oktober.2010 Del på Facebook Svart 11.Oktober.2010 Produktet du tenker på heter så mye som ....wait for it..... drevpose kan kjøpes på Maritim eller andre steder slikt selges. Sitér dette innlegget Link to post
andersb Svart 11.Oktober.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Oktober.2010 haha genialt, nesten rart at jeg ikke fikk det opp på all googlingen min, får ture innom maritim, skal uansett rett forbi etterpå. takker :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.