Jump to content

Bosted i profil ?


Das_Boot

Recommended Posts

Det kommer ann på "hvor anonym" en ønsker å være. Etter en stund på et nettsted er det ikke så "nøye" om en er anonym eller ikke, en føler at en blir kjent med flere av medlemmene og behovet for å være anonym minsker. For meg er det ikke noe problem at folk vet hvem jeg er eller hvor jeg bor. Husker bl.a. at jeg postet tlfnr. i forbindelse med en tråd om et baatplassentreff en gang. Faktisk var det også en som ringte for å få svar på et spørsmål også...

 

Vi får gjøre som vi føler for.

Ha en fin dag...

Båten har sin faste plass i hagen.......

Link to post
Share on other sites

synes det er OK og legge ut både bosted, e-mail adresse og hjemmehavn.

Etter saken med boatreference.com anbefaler vi alle å ha skjult epost adresse.

Siden vi har IM systemet er det egentlig ingen grunn til å vise epost adressen offentlig.

 

Hjemmehavn vil vi heller ikke anbefale, dette kan utnyttes av folk med tvilsomme hensikter..

Bestillings-tyverier er jo ikke noe ukjent fenomen.

 

Men bosted bør være helt ok, man trenger jo ikke å si mer enn fylke, evnt. kommune.

Til Invision finnes det en modifikasjon der man kan plassere brukerne på et kart, vi vil vurdere om vi skal ta med denne.

Link to post
Share on other sites

Når vi tenker på tyveri osv så er jeg enig at offentligjøring kanskje ikke er så lurt. Spesielt dette SPAM e-mail er jo en plage.

 

Da burde vi samtidlig vurdere viktigheten med slike tråder:

 

https://baatplassen.no/i/YaBB.php?board=...;num=1096123987

 

her er det lett å si eksakt hvor man bor og har båt.

 

Nå er det kaffe..... :yesnod:

Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160

Link to post
Share on other sites

Hjemmehavn vil vi heller ikke anbefale, dette kan utnyttes av folk med tvilsomme hensikter..

Ja, der kom noe av svaret ja.

Må si at dette med tvilsomme hensikter har streifet tanken da jeg skulle poste innlegg.

Dette er jo noe man alltid bør ha i "bakhodet".

 

Ja, det er nok bra slik det er....

 

:)

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...