Whistler Startet 12.Oktober.2010 Link til dette innlegget Startet 12.Oktober.2010 Pga manglende, syn, leseferdigheter, eller rett og slett feilplassering i hylla kom jeg i skade for å dra med meg en grønn tokompmaling fra Biltema mens planen var at den skulle være grå... Er det noen som vet, og kan peke i en eller annen retning på hvilken grønnfarge som befinner seg i denne boksen? Sitér dette innlegget Jeg bygger har bygd en Glen-L Zip Link to post
:båt1 Svart 12.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 12.Oktober.2010 er det lov å spørre hva du skal bruke malingen til??? Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 13.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 13.Oktober.2010 Jeg har sett den, men å forklare en farge? Lys plengrønn? Litt "friskere" enn VP grønn, men ikke så mye... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Honduras Svart 13.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 13.Oktober.2010 Biltema har fargekart i butikken (skal ha...) , men jeg vil beskrive fargen som "Snekkegrønn"... hvis du med det skjønner i hvilket fargespekter den ligger. Jeg skal male opp min Marna etterhvert, og da har jeg vurdert å bruke den fargen. Er nok i "VP-familien". Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Whistler Svart 13.Oktober.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Oktober.2010 er det lov å spørre hva du skal bruke malingen til??? Ja det må du gjerne. Eksempelvis kan man indikere hvilket av disse ordene som er nærmest i farge? Velg fontcolor, så ligger det et bitte lite fargekart der. Mallingen skal brukes til interiør (vanntetting av kryssfiner) i båten jeg bygger. Muligens må dørkplatene få en farge inntil jeg greier å bestemme meg for hva som skal legges til slutt. Sitér dette innlegget Jeg bygger har bygd en Glen-L Zip Link to post
Vegardos Svart 13.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 13.Oktober.2010 tror det går ann å ta med fargen til farvehandler. Der kan de bruke en maskin som ser og analyserer farven og man får en farvekode:) Sitér dette innlegget Link to post
Whistler Svart 13.Oktober.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Oktober.2010 Hvis jeg åpner boksen ser jeg fargen selv. Spørsmåler er mer om jeg skal gidde å gå å bytte den eller bruke den. Sitér dette innlegget Jeg bygger har bygd en Glen-L Zip Link to post
index Svart 13.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 13.Oktober.2010 Hvis du sjekker innlegg 412 i denne tråden så er du nok like i nærheten av fargen. Tror det er Biltema Topcoat som er benyttet her. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Whistler Svart 13.Oktober.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Oktober.2010 Takker. Den var veldig grønn. så jeg får se hva det blir til. Sitér dette innlegget Jeg bygger har bygd en Glen-L Zip Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.