BAN Svart 13.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 13.Oktober.2010 Pompido det er en mann fra Saltdal, han jobbet med septik. Nå kan jo de som ikke kjenner historien gjette hvorfor han ble Pompido... Sitér dette innlegget Link to post
KongConan Svart 13.Oktober.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Oktober.2010 Jeg skal prøve dassugekoppen i morgen...må få den opp snart, det er nesten full narkose hver gang jeg åpner dolokket og suppa som er oppi der må jeg nesten sykemelde meg etter å ha sett... Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 13.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 13.Oktober.2010 En mann kommer inn på en kafè med en liten mus i armene. Han bestiller en halvliter øl til seg selv og 12 kjøttkaker til musa. Kafe`verten lurer på hva dette er for en merkelig mus som kan klare å spise 12 kjøttkaker?? Jo, det har seg sånn, at jeg reddet en fe, og for det fikk jeg 3 ønsker. Jeg ønsket meg god helse og mye penger. Men det siste ønsket, en umettelig mus, misforstod den faens lille feen totalt !! Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Draco24styling Svart 13.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 13.Oktober.2010 Morsom lesing Sitér dette innlegget Norske båter er best! Link to post
mons Svart 13.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 13.Oktober.2010 På matbutikken selger de en svart flaske med avløpsåpner. Tror den kommer fra jif, men er ikke sikker. Står sammen med andre vaskemidler og toalettrens. Dette er en svært effektiv guffe såfremt du tømmer hele flaska oppi. Sluken i dusjen full av hår og annet gørr blir gullende rent etter ett kvarter eller to. Anbefales på det varmeste. Mons Sitér dette innlegget Mons Link to post
tkb Svart 13.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 13.Oktober.2010 Hmmm,kommer man ikke til musa,får man vel ikke brukt toern heller.. Mudin er forresten ett produkt jeg har brukt med hell,fås hos rørleggerfirma Sitér dette innlegget Link to post
spilli Svart 13.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 13.Oktober.2010 Pompido det er en mann fra Saltdal, Trodde han var fra nabokommunen din? Mvh spilli Sitér dette innlegget Link to post
Jørgen S Svart 13.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 13.Oktober.2010 Mudin er forresten ett produkt jeg har brukt med hell,fås hos rørleggerfirma Får man ikke brukt toern, så går man til rørleggern altså? Jeg kan forsåvidt på en måte se logikken, da, men.. Sitér dette innlegget Link to post
GlennIversen Svart 13.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 13.Oktober.2010 ...... der må jeg nesten sykemelde meg etter å ha sett... Nå blir jeg litt forvirra her mann! Først så har du ett problem med en mus så du ikke får brukt 2'rn, så snakker du om å måtte sykmelde deg etter å ha sett... Hva er det med en mus som er årsaken til at en mann må sykmelde seg???? Blir litt forvirra av dette her jeg, men det er sikkert på grunn av diverse utsagn og skriverier her Sitér dette innlegget Ha en fin dag Link to post
S/Y Emma Svart 13.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 13.Oktober.2010 (redigert) Alle problemstillingar ein skal støte borti.... Eg ville prøvd med saltsyre. Brukte det med stort hell for ei veke sidan for å røske opp i eit tett septikutløp. Plast tek så vidt eg kjenner til og har erfart ikkje skade av saltsyre. Kanskje nokre ikkje-syrefaste metallkomponentar vil merke syra, men musa går nok uansett i oppløysing først....... Edit: Etter eit par google-søk som utan tvil utløyser nokre alarmar hos Kripos, kan det sjå ut til at flussyre (hydrogenfluorid) er det mest høvelege til å løyse opp (muse)lik. Redigert 13.Oktober.2010 av Steinsvik (see edit history) Sitér dette innlegget Følg S/Y Emma på Facebook • Blogg: To år på langtur med S/Y Emma Link to post
puddingen Svart 13.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 13.Oktober.2010 Sur og illeluktende mus... Gynokologen neste ! Sitér dette innlegget Link to post
hifo Svart 14.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 14.Oktober.2010 oppfordringer til likskjending Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
rogeri Svart 14.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 14.Oktober.2010 Prøv med lim (Tech-7 eller Mus-lim..) på spissen av ei stakefjær å se om musa fester seg til denne! I tilfelle er det bare å dra den opp! Veit om en som mista gebisset overbord..han berga det ved å fire ned en saftig biff....! Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 14.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 14.Oktober.2010 Mus-lim..) Religiøst lim det eller ? Sitér dette innlegget Link to post
Cerveza Svart 14.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 14.Oktober.2010 Religiøst lim det eller ? halhal lim... Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 14.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 14.Oktober.2010 Mus er noe dritt når den stinker Gammalost och flickans lilla - smakar gott men luktar illa... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Bøljan Svart 14.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 14.Oktober.2010 Sitér dette innlegget Link to post
Avsluttet_1 Svart 14.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 14.Oktober.2010 Alt innhold postet av denne brukeren er fjernet Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 14.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 14.Oktober.2010 Sitér dette innlegget Link to post
Geir Hel Svart 14.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 14.Oktober.2010 sett ut bilder eller lag ein tegning hvordan røropplegget ditt er. Kan jo suge opp vannet og liket med ein støvsuger som tåle vann,eller lage te ein pumpe med lang slange som du føre til den stopper for så suge liket fast til slangen å dra slangen ut Sitér dette innlegget Endelig båt igjen Link to post
Johannes Svart 14.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 14.Oktober.2010 "Kjørte musa fast i dassen" Ikke rart tråden tok av.... Som man roter i skogen blir man far! eller hvordan det nå var Men så ble det jammen mye humor på oss andre også da. Som de sier i den katolske kirka: Når det går for presten så drypper det på altergutten.... Ellers er det vel det å si om museliket at saltsyre er det beste alternativet med mindre du vil ta liket ut samme veien det kom inn. Saltsyre fordi det er så enkelt å få fatt i og enkelt å bruke. Sitér dette innlegget Link to post
alfb Svart 14.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 14.Oktober.2010 "Kjørte musa fast i dassen" Ikke rart tråden tok av.... Ble også noe bekymret da jeg leste overskriften Så for meg at det hadde vært damebesøk på potta også hadde hun trykket på "flush" knappen mens hun ennå satt... Noen av disse vakuum-toalettene er sykt kraftige Jeg passer alltid på at utstyret er rigget på plass og lukene skalket før jeg våger meg bortpå flushknappen ja Sitér dette innlegget Link to post
Nonsense Svart 14.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 14.Oktober.2010 Prøv hårfjerningskrem Sitér dette innlegget Link to post
Marida Svart 14.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 14.Oktober.2010 Du må sjekke resten av båten for mus. De jævla der ødelegger for tusenvis av kroner i løpet av vintern Sitér dette innlegget Link to post
Nonsense Svart 14.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 14.Oktober.2010 Det er ikke bare på vinteren det er dyrt med mus. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.