Jump to content

Kjørte mus fast i dassen...hjelp!

KongConan

Recommended Posts

Var en tur i båten for å sjekke ståa før den skal opp, og når turen kom til toalettet så jeg at det var fullt av brunsvart gugge og en kladd. Det så ut som noen hadde driti der, noe som er en litt for god prestasjon siden lugaren er låst og jeg har eneste nøkkel. Så jeg måtte se litt nærmere og kunne slå fast at det var ei mus som har drukna oppi der(ja jeg lot dasslokket stå oppe og jeg er tett). Jeg hadde jo ingen lyst til å ta i det greiene der og mer eller mindre sinnsyk i gjerningsøyeblikket forsøkte jeg å spyle den ned. "Kverna greier jo kabler så da klarer den vel ei godt mørnet mus", tenkte jeg.

Vel, nå er dassen tett....noen som har noen gode råd?

Flott tittel, og den var grei nok. Det sto jo ikke at noe var fastkjørt i musen! Kanskje en dasj saltsyre kan løse opp museliket? Ellers er det vel kun demontering som er løsningen. Da får du jo renset opp for urinstein og andre uhumskheter. Drittjobb ja vel, men det finnes neseklype og hansker.

Lars H.

selvoppnevnt drittunge

Redigert av Lars H. (see edit history)

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Dritt ? Var det ikke mus da :giggle:

Artig skrevet, selv om det er noe mus, eh, dritt :)

Hvis du får tømt oppi kaustik soda og det får stå en stund burde vel det løse opp noe. Men er det kverna som står ? Går det an å tørne den manuelt, ev snu strømmen til motoren og kjøre den bittelitt tilbake slik at museliket løsner ?

Er konklusjonen at mus er dritt ? :giggle:

Føkk deg...

Mus er noe dritt når den stinker, er full av hår, full av ekkel saus, du ikke blir kvitt den og rett og slett er udregelig å ha med å gjøre. Slik som denne.

Vet ikke om det er kverna som står..tror ikke det. Dassen går som normalt men vannet renner ikke unna. Virker som den har plugget igjen hele dritten.

Redigert av KongConan (see edit history)
Mus er noe dritt når den stinker, er full av hår, full av ekkel saus, du ikke blir kvitt den og rett og slett er udregelig å ha med å gjøre.

Selv om innlegget vel snart slettes: Har dere hørt om han som skulle ha seg et nummer med den feite damen (feite mennesker diskuteres jo på TV nå)? Jo han fant drittlukten i sausen/gørra og bladde seg videre til målet!

Lars H. :sweat:

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...