Marida Svart 14.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 14.Oktober.2010 Denne gangen tenkte jeg på mus med tenner. Sitér dette innlegget Link to post
Jawik Svart 14.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 14.Oktober.2010 Du må sjekke resten av båten for mus. Ei mus ombord så er du garantert at det er flere som har tatt bolig hos deg. Venter du lenge nok så havner de i dassen, men hvor mye det blir igjen av båten kan jo bare fremtiden vise til. Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
Avsluttet_1 Svart 14.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 14.Oktober.2010 Alt innhold postet av denne brukeren er fjernet Sitér dette innlegget Link to post
RSL Svart 14.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 14.Oktober.2010 Du må sjekke resten av båten for mus. De jævla der ødelegger for tusenvis av kroner i løpet av vintern Det elektriske annlegget bør nok sjekkes etter gnagerbesøk.... En kort slutning, kan fort svi mer på pungen enn ei lita dassmus. Sitér dette innlegget NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening Link to post
terron Svart 14.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 14.Oktober.2010 En gammel regel er at musa alltid er 7 i følge - så KongCoban bør nok fram med fellene ja. Skulle forøvrig vært interessant å vite om dere gjør noe med båten i opplagsperioden for å unngå gnagerproblemer. Ellers så høres guffa oppi dassen til KongConan så ille ut at et dobesøk der i disse dager nok også ville svi på pungen Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 14.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 14.Oktober.2010 Jeg oppdaget for et par år siden at det var mus i båten, så da ble det satt opp feller, og den ene musen som var ombord gikk fort i fellen. Så var det å sikre seg mot nye inntrengere, og den eneste veien ombord var via strømkabelen. Dermed tapet jeg fast en tom plast syltetøyboks opp ned på kabel, og ingen flere mus ombord. Denne krabaten hjemme, fikk jeg imidlertid aldri tak i. Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
BEG Svart 14.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 14.Oktober.2010 Prøv å dra den ut med Mustang. Mvh. BEG Sitér dette innlegget Jeg har muligens ikke alltid rett, men til gjengjeld tar jeg aldri feil. Link to post
SIR DAY Svart 14.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 14.Oktober.2010 Som nytt medlem her så jeg etter interessante diskusjoner og må *kremt* si at jeg kom innom denne fordi jeg tror jeg har et godt forslag: -Få tak i noe stiv kraftig streng, lag en liten V-bøy i enden så du får mothake, forsøk da å fiske opp musa med denne, evt fra utsiden. Sitér dette innlegget --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- "Båter" er av TRE.... ;-) SY LADY DAY - LI 6944 - MMSI 258144350 (ikke aktivert!) Link to post
Tine IV Svart 14.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 14.Oktober.2010 Når du har ei mus i dassen og har el dass å på toppen prøver å dra ned,da ber du om jobb ,trenger ikke være noen rakettforsker for å sjønne at det blir krøll. Det er jo som regel megatynn slange inn til kverna ,så om alt virker "normalt" .Så sitter den i røret før kverna tipper jeg,hadde den kommet så langt som inn i kverna .Da hadde den stått dønn fast ,men det er nå min teori. Men der ser dere nok en gang ,bare kødd med mus .Enten mye arbeid ,eller store utgifter . Tine IV Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
volfro Svart 14.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 14.Oktober.2010 (redigert) Som regel begge deler er vel min erfaring!!!!! Edit: Nei det var stygt sagt, musa er snill og billig i drift ho. Redigert 14.Oktober.2010 av volfro (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Verrie Svart 15.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 15.Oktober.2010 musa er snill og billig i drift ho. Jeg skjønner din bedre halvdel er medlem og leser hva du skriver her på forumet? For om du mente ekte mus, slapp du vel å smiske, for de er jo også dyre i drift med de ødeleggelser de avstedkommer med. Eller....?? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.