oilh Startet 14.Oktober.2010 Del på Facebook Startet 14.Oktober.2010 Halloen. Er blitt lykkelig eiger av ein skjærgårdsjeep. Har fått meg båtplass i ein marina her på sunmøre. Båten skal ligge ute i vinter. Er det noko spesielt eg då må ta hensyn til ang båt og motor ! Tips motas med takk Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 14.Oktober.2010 Del på Facebook Svart 14.Oktober.2010 Det viktige er å holde den fri for is, snø og vann og ikke basere seg på evt. selvlenser. Skal du ikke bruke den bør påhengeren vinterkonserveres på vanlig måte. Sitér dette innlegget Link to post
Kayb Svart 14.Oktober.2010 Del på Facebook Svart 14.Oktober.2010 Har hatt båtene liggende ute hele vinteren bestandig, Har aldrig stresset med den omtalte vinter konserveringen. Sjekk liste : Kontroler fortøyning regelmessig, spess før og etter litt ruskevær : Start motoren av og til i løpet av vinteren (er no vel ikke et "must" men jeg synes no det er litt kjekt å høre at det er liv) : Måk snø hvis det blir mengder, spes før ev mildværet setter inn. Kjedelig å finne den på 8 favne p.g.a. at selvlensingen har kommet under vann. Ellers tut å kjør :) Finnes mange fine dager over jul som båten kan benyttes Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.