Jump to content

Garmin mobiltelefon.. Noen som kjenner denne ?

Worry II

Recommended Posts

3199,- hos Mamoz

https://www.mamoz.no/mamozv5/default.asp?page=vare&produsentID=010-00881-22

3375,- hos Netshop http://www.netshop.no/Avdelinger/MOBIL_GPS/Mobiltelefoner/Mobiltelefoner-u/abo-/Garmin/Garmin-N%C3%BCvifone-A10-Smartphone-Android,-GPS,-32-skjerm-44298.aspx

Dette er usponset så klart, men det kommer nok noen avtaler fra teleleverandørene etter hvert. Det sponses vel en del ved binding av abbonement som på andre telefoner..

Ser det følger med bilmonteringssett i pakka !

Ikke båtrelatert dette kanskje, men valgte å legge tråden i Åpent forum siden dette er Garmin.

Redigert av Worry II (see edit history)
  • 1 år senere...

Har hatt en Garmin Asus Nüviphone A10 i snart 2 år. Den har virket fint helt til det siste. Det eneste å utsette på den er batterikapasiteten samt touch skjermen som kan være ufølsom til tider.

Den har fungert helt fint som navigator, og det var den funksjonen som gjorde at jeg valgte å kjøpe denne telefonen. Det er mulig å kjøpe og laste ned Garmin kart for hele verden, fotoboks varslinger o. l

Men nå har Garmin funnet det for godt å stenge enheten for mine nedlastede kart og betalte livstids oppdateringer, og oppgir at jeg må kjøpe Garmin Connected Services for å åpne enheten for navigasjon igjen. Connected Services inkluderer ”Ciao”, Fotoboks varsling, lokale drivstoffpriser, lokalt vær o. l, til en pris av 49,99 EUR pr. år. Når en kjøper denne tjenesten går det ikke å ta den i bruk... Nå sitter jeg med en enhet uten navigator som kun virker som en enkel mobiltelefon.

Andre som opplever at en må kjøpe tilleggstjenester av Garmin for at ikke GPS og sjøkart plutselig skal slutte å virke?

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...