periss Startet 16.Oktober.2010 Del på Facebook Startet 16.Oktober.2010 Hei. På siste seilturen vi var på mistet vi kraften på propellen da vi skulle gå fra kai. Årsaken åpenbarte seg da jeg i dag demonterte min Volvo trebladet foldepropell. Alle tennene i bosset var slitt vekk og propell huset roterte fritt på akslingen. Noen som kjenner til om jeg kan få kjøpt nytt proppelhus eller må jeg kjøpe komplett ny propell? Sitér dette innlegget Link to post
moosewine Svart 16.Oktober.2010 Del på Facebook Svart 16.Oktober.2010 Velkommen etter! Det samme skjedde på min i juli, fikk satt på en fast propell midlertidlig og reddet sesongen. Et nytt hus koster ca 5.000, regner med det er S120 drevet... Jeg har et håp om at Winrace propellers kan sette inn nytt lager for en rimeligere penge, nå skal båten opp til uken så da er det på tide å finne ut av dette. Sitér dette innlegget . Link to post
periss Svart 16.Oktober.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Oktober.2010 Har et 120s drev ja. Takk for tipset om Windrace. Søkte di opp på nettet. Sener en e-post til dem og beskriver problemet så får vi se hvordan det går. Båten skal jo ikke på vanne før i april så jeg har god tid(ennå). Sitér dette innlegget Link to post
Ribtjenester Svart 16.Oktober.2010 Del på Facebook Svart 16.Oktober.2010 Kontakt Skjerden`s Mekk. Prat med Andre han fikser ALLT som er mulig og fikse.. Hilsen MOrten Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
RSL Svart 16.Oktober.2010 Del på Facebook Svart 16.Oktober.2010 Jeg hadde igjen tenner, men det var mye slark i min i våres. Mulig jeg hadde flaks, men jeg fikk en brukt for én båtlapp på padda. RSL Sitér dette innlegget NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening Link to post
moosewine Svart 16.Oktober.2010 Del på Facebook Svart 16.Oktober.2010 Det var mye slark på min også når jeg satte ut i våres, skjønte ikke hva de 3 settskruene var til, men har skjønt nå at de var til å feste 3 sinkanoder, de var helt borte : ) Så nå har jeg lært at anoder kan være vits i å passe på.... Sitér dette innlegget . Link to post
periss Svart 18.Oktober.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Oktober.2010 Har hatt godt med sink på min hele tiden jeg. Hos meg kommer nok dette mer av mekanisk slitasje enn tæring. Fikk svar fra Windrace i dag tildlig (rask respons) . Nytt nav koster mellom 1200 - 1400 kr. Jeg sender nok naver nedover til dem i morgen. Sitér dette innlegget Link to post
moosewine Svart 25.Oktober.2010 Del på Facebook Svart 25.Oktober.2010 Så bra, da blir det Winrace på meg også : ) Sitér dette innlegget . Link to post
periss Svart 6.Desember.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Desember.2010 Fikk nave i retur fra Winrace i posten i dag. Kostet kr. 1358,- inklulsive frakt. Da er det bare å vente på våren og båtutsett Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.