Ficher Startet 16.Oktober.2010 Link til dette innlegget Startet 16.Oktober.2010 http://maritim.as/norsk/referanser/ Sitér dette innlegget Link to post
ray Svart 16.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 16.Oktober.2010 Takker og bukker for linken Sitér dette innlegget Prosjekt Princess 35 Link to post
Mariell Svart 16.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 16.Oktober.2010 Imponerende referanse liste. Dog ikke helt oppdatert. Min arbeidsgiver står oppført med gammelt firmanavn. Byttet navn for 5 år siden. Men OK vet at de bruker/brukte Bio protect2 på de båtene som er drevet fra Norge. Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Polarn Svart 16.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 16.Oktober.2010 Kult, skal testes. Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Arild81 Svart 16.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 16.Oktober.2010 Fikk testen tilsendt i posten, kom dagen etter Testen tok jeg når jeg tømte og skiftet forfilteret. Så nå skal jeg sjekke prøven om 1 dag eller 2 Sitér dette innlegget Link to post
Bonita I Svart 16.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 16.Oktober.2010 Glimrende - dette må testes Sitér dette innlegget BONITA I Link to post
SIR DAY Svart 16.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 16.Oktober.2010 Bestilt!! Hva gjør man om man finner at man har dieseldyr? Har iallfall gitt dem noe isopropanol de kan kose seg på... Sitér dette innlegget --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- "Båter" er av TRE.... ;-) SY LADY DAY - LI 6944 - MMSI 258144350 (ikke aktivert!) Link to post
Arild81 Svart 16.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 16.Oktober.2010 Bestilt!! Hva gjør man om man finner at man har dieseldyr? Har iallfall gitt dem noe isopropanol de kan kose seg på... Man for tilsendt en hel bruksanvisning, om hva hvis... osv... Sitér dette innlegget Link to post
Kjapp33 Svart 16.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 16.Oktober.2010 Prøve stick er bestilt. Greit å få sjekket. Takker for tips! Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn-V Svart 15.November.2010 Link til dette innlegget Svart 15.November.2010 Bestillt! =D Takk for tipset. Sitér dette innlegget Link to post
Maritim.as Svart 7.April.2015 Link til dette innlegget Svart 7.April.2015 Dersom noen ønsker en gratis dieseldyr test så kan vi fortsatt ordne det. Vi tar egentlig kr 75,- for en slik test på nettsidene våres, men om noen sender en e-post og spør om en test så sender vi gratis i posten. E-post: post@maritim.as Vi har også ulike manneluker for selvmontering. Mvh Maritim Consultants AS v/Thomas Angeltveit Sitér dette innlegget Link to post
Octant Svart 4.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2015 Etter å drenert og rengjort drivstoff tankene tidligere i vinter, kontaktet jeg Maritim Consultants og fikk tilsendt en dipstick for å teste bakterie nivået i tankene. Bildet under viser resultatet etter 3 dager inkubasjonstid. Må nok vurdere en drepende dosering bakterie hemmer. Sitér dette innlegget Link to post
Maritim.as Svart 4.Januar.2016 Link til dette innlegget Svart 4.Januar.2016 Gratis dieseldyr test. Vi sender fortsatt ut gratis dieseldyr tester. Sende e-post til post@maritim.as Skriv inn navn og adresse så får du gratis test tilsendt i postkassa. Mvh Thomas Angeltveit for Maritim Consultants AS Sitér dette innlegget Link to post
HansT Svart 8.Januar.2016 Link til dette innlegget Svart 8.Januar.2016 Hei maritim.as, har sendt dere mail ang. denne testen for en stund siden,men har verken fått svar på mail eller en test tilsendt. Sitér dette innlegget Link to post
Stjernen ! Svart 8.Januar.2016 Link til dette innlegget Svart 8.Januar.2016 (redigert) Tror det er slutt på tillbudet ! Har ikke motatt noe selv over 10 dager siden jeg skrev mail. Redigert 8.Januar.2016 av Hmm ! (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Popeye70 Svart 8.Januar.2016 Link til dette innlegget Svart 8.Januar.2016 Gratis dieseldyr test. Vi sender fortsatt ut gratis dieseldyr tester. Sende e-post til post@maritim.as Skriv inn navn og adresse så får du gratis test tilsendt i postkassa. Mvh Thomas Angeltveit for Maritim Consultants AS Gikk dere så fort tom? Jeg sendte dere mail en time eller to etter at du postet innlegget ovenfor, men har ikke hørt noe. Det er helt greit hvis det er tomt, eller hvis pågangen er stor og jeg er langt bak i køen. Det hadde bare vært fint med beskjed, så jeg vet hva jeg har å forholde meg til. Sitér dette innlegget SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.