Jump to content

Yanmardeler i sverige

Tallisman

Recommended Posts

Det varierer. Noe er litt rimligere hvis man regner inn kursen (Nkr/Svkr), men en del er også dyrere.

Det er min erfaring ut fra de deler jeg har sjekket prisen på.

Uansett, Yanmar deler er jo svindyre. Rart ingen starter med å levere kompatible deler uten Yanmar logo til en rimligere pris.

Du er vel ute etter et eksosbend?

Eksosbendet til Yanmar 4LH-DTE er ca tusenlappen rimligere i Sverige (kurs medregnet). Vet ikke om det samme er tilfelle med bendet til din 222HK.

Redigert av olpi (see edit history)

Yanmar gir sine forhandler "retningslinjer" om å ikke selge utenfor sitt område.

Fabrikken priser delene billigere til en forhandler i lavkostlandet Polen, eller Amerika for den saks skyld, enn til Norge.

Vi rike oljevikingene skal få betale!

Ingen Yanmarforhandler (som vil beholde agenturet) sender varer utenfor sitt distrikt (les: land/område)

Bor du i Norge så SKAL du ikke få billige yanmardeler, ferdig!

Båthistorie: x-Blesser 440/35 knop - x-Joda 7500/25 knop - x-Master 820/18 knop - x-Scand Baltic/25knop

Nå: Båtløs - Kjører Bobil... 

For oss som bor på østlandet, er det jo enkelt og dra til Sverige og handle Yanmardeler. Selv har jeg handlet et par ganger i Strømstad.For et par år siden kjøpte jeg eksosbendet til min 4LH DTE. Sparte ikke kr.1000,- som står nevnt i et tidligere innlegg her. Når jeg handlet sparte jeg nesten kr.1500,- kursen iberegnet.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...