Jump to content

Djevelskap senket 35' fots båt med vannslange!


mateco

Recommended Posts

Fyttikatta, makan til djevelskap skal man lete lenge etter!

 

En 35' Nor Star ble med viten og vilje senket ved å knuse en rute for deretter å putte inn bryggas vannslange (iflg. Brunsvika.net)!!

 

Hva er et som får folk til å gjøre noe sånt???

Barnestreker ??? Isåfall, hvem står økonomisk ansvarlig? Foreldre??

 

:sailing:

Bjørn

Jo mere man lærer jo mere kunnskap får man om hva man ikke vet !!

Link to post
Share on other sites

Chicagotøfler er tingen:) Han skulle hatt gsm-kamera ombord. Koster ikke stort lengre med trådløse overvåkingskamera da. www.dealextreme.com har det meste.

 

Problemet er vel at han hadde fått et liv på samvittigheten dersom han hadde sett hvem det var.

De vet hvem det er. Men som sagt, disse stakkars syke blant oss må jo slippe unna med alt, synd på dem, stakkars... :headbang:

Link to post
Share on other sites

Opplevde noe lignende for noen år siden.

Første natten etter at jeg kom til hjemmehavnen med ny båt, var det noen som fikk store personlige problemer. Når jeg kom ned til båten dagen etter, var hele kalesjen skjært i fillebiter. Kostet 25 000. Fikk aldri greie på hvem det var. Politiet gjorde self. ingenting.

 

Det som imidlertid iriterte meg mest var alle fremøtte nyskjerrige som fortalte meg hva DE ville gjort med de skyldige hvis det var deres båt. Som sagt var hovedproblemet at ingen visste hvem det var.

Det blir litt for dumt å drive straffeutmåling uten tiltalt spør dere meg.

 

Ellers så registrerer jeg at det er en Nor Star med den nye softtoppen som ble lansert i høst. Altså en båt som er maks. 1 mnd. gammel. Mine største medfølelser med eieren som sikkert i denne stund lurer på hva galt han/hun har gjort noen for å fortjene dette.

Redigert av Puffen (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Hmm....

 

Her gjelder det å være "snill gutt" slik at man ikke genererer uvenner :rolleyes: som kan gjøre noe slikt!!

 

Heldigvis er vår Tulla sikret med eget alarmsystem som vil gi en SMS varsling til min og madammens mobiltelefon om uønsket vanninnsig. Fungerer helt :thumbsup: og jeg sover bedre om natta !!

 

Tror ikke jeg har noen fiender der ute, men man vet jo aldri !!!

 

:sailing:

Bjørn

Jo mere man lærer jo mere kunnskap får man om hva man ikke vet !!

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...