ThomasG Startet 11.April.2004 Del på Facebook Startet 11.April.2004 Heisann! Lurer på om noen har noen bra tips på hvor en best kjøper en rund forniklet sokkel med stang (med eller uten bordplate) til en grei pris? I Drammen-Oslo området. Tenkte å ha et mer fastmontert bord i en eldre Alicraft 18'. Det idelle hadde vært hvis den hadde delt eller enkel løsning av stanga eller noe for enkelt å kunne løfte vekk bordet. Tips? Thomas Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 28.September.2004 Del på Facebook Svart 28.September.2004 Bordet ute var et modifisert coctailbord. Sånn Draco type som står på en søyle. Problemet er at søylen har dia på ca 15 cm og finner ikke understell som kan brukes på så svære søyler. Dia på røret er fritt etter hukommelsen,men hvor finner jeg sånne bordunderstell ? (Og grunnen til at det gamle understell kan brukes er at det er av plast og er sprukket) Sitér dette innlegget Link to post
Anabelle Svart 29.September.2004 Del på Facebook Svart 29.September.2004 Har du sjekket hos Maritim? www.maritim.no De har en del. Sjekket noe lignende selv i fjor. Prisene på slike understell er hårreisende. Selv endte jeg opp med et bordunderstell til campingvogn. Fungerer helt ok. Anabelle Sitér dette innlegget MS-Anabelle III - Ramin 785 med Steyr maskin - Hjemmehavn i Tønsberg - visitaustria.no Link to post
Slagskibet Svart 29.September.2004 Del på Facebook Svart 29.September.2004 Finner ikke noe i katalogen. Og ja,ser at prisene er fullstendig høl i hue :nono: Har vært inne på campingbord løsning,men teakbord er dyre de og. Jeg er en kjip j椤¤l og har fått tak i noe teak så tenkte å lage bordet selv.? Sitér dette innlegget Link to post
bolla Svart 29.September.2004 Del på Facebook Svart 29.September.2004 med den diametren på røret er det jo bare å tette røret så har du fiks ferdig bord..... er du sikker på at det er så stort? Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 29.September.2004 Del på Facebook Svart 29.September.2004 Ja,men har ikke målt det. Det er så svært at jeg får nesten hele hue inni Nå ser jeg etter noe som kan trees på utvendig,finner jeg noe passende så er problemet løst. Nesten ihvertfall. Salongbordet forut har normal feste -og det passer slettes ikke på røret akterut. Sitér dette innlegget Link to post
Rolf Svart 29.September.2004 Del på Facebook Svart 29.September.2004 Finner du noe du kan bruke her? http://www.norsap.no/ Sitér dette innlegget Rolf som trives best med Sommer, Sol og Sørland "Seier venter den, som har alt i orden - held kalder man det. Nederlag er en absolutt følge for den, som har forsømt at ta de nødvendige forholdsregler i tide - uheld kaldes det" Roald Amundsen Link to post
Slagskibet Svart 29.September.2004 Del på Facebook Svart 29.September.2004 Takk Rolf. Ser at max dia er 65mm selv på coctailbordene de har.Får måle i kveld for å være sikker i tilfelle jeg lider av Amerikansk Hukommelse. Umiddelbart syntes 65 mmm litt lite. Sitér dette innlegget Link to post
Krapyl Svart 29.September.2004 Del på Facebook Svart 29.September.2004 Har det for meg at Rustfri Tynnplate Industri på Barkåker kan lage noe slikt. Ligger ved siden av Penge Engbo. Sitér dette innlegget Store Norske Kullseilingskompani. Link to post
Slagskibet Svart 29.September.2004 Del på Facebook Svart 29.September.2004 De vil ikke ha sånne småjobber.Når det er sagt så er uttalelsen basert på tidligere erfaring,det er en stund siden jeg snakket med dem. Men tror du en blikkenslager kan klare sånt? Sitér dette innlegget Link to post
Krapyl Svart 29.September.2004 Del på Facebook Svart 29.September.2004 Tviler. Det må valses nøyaktig hvis de ikke har rette dimensjon. Hva med en stump kompositt ventilasjonsrør? Laminer det fast på ei plate og bordunderstellet har gjenoppstått. RTI har laget noen små duppeditter for meg. Ikkeno problem. Hvis ikke kan du jo høre med Plathan på fiskebrygga ved Kanalen. Han lager båtutstyr i rustfritt i massevis. Sitér dette innlegget Store Norske Kullseilingskompani. Link to post
Slagskibet Svart 29.September.2004 Del på Facebook Svart 29.September.2004 Plathans er ihvertfall ikke interessert. Der jar jeg spurt. Kompositt ventilasjonsrør har de hos Tønsberg Maskinforretning kanskje? Hvis ikke så går ferden til RTI.Takk. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.