S/Y Gyda Startet 17.Oktober.2010 Del på Facebook Startet 17.Oktober.2010 Den beste båt-testen jeg noen gang har sett. Dette blir det vanskelig å matche... Sitér dette innlegget S/Y Gyda Link to post
Sydvesten Svart 17.Oktober.2010 Del på Facebook Svart 17.Oktober.2010 (redigert) Morsom video, men synes han kunne hatt penere bukser på seg... Det passer ikke med jeans til en slik fin båt, men ellers var uniformen bra... Redigert 17.Oktober.2010 av Sydvesten (see edit history) Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Bitteliten Svart 17.Oktober.2010 Del på Facebook Svart 17.Oktober.2010 Ikke hadde han vannpipe heller. Er ikke det standard lenger Sydvesten? Sitér dette innlegget Link to post
Sydvesten Svart 17.Oktober.2010 Del på Facebook Svart 17.Oktober.2010 Det er accessories min gode venn, og brukes ikke under seilas... Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Ask Svart 17.Oktober.2010 Del på Facebook Svart 17.Oktober.2010 Er det testen eller båten som er bra? Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 17.Oktober.2010 Del på Facebook Svart 17.Oktober.2010 Det er accessories min gode venn, og brukes ikke under seilas... i båt om sommeren er det forøvrig shorts som gjelder - lang type. Ikke olabukse. Uansett vær. Sitér dette innlegget Link to post
Sydvesten Svart 17.Oktober.2010 Del på Facebook Svart 17.Oktober.2010 (redigert) Nåja, har tatt et bilde av uniformen og stikker innom skredderen en dag.. En må da være skikkelig kledd... selv kunne jeg tenkt meg en hvit uniform til bruk når en er godt fortøyd.. Redigert 17.Oktober.2010 av Sydvesten (see edit history) Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
S/Y Gyda Svart 17.Oktober.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Oktober.2010 Er det testen eller båten som er bra? Mitt innspill går på båt-TESTEN. Litt humor i hverdagen gjør bare godt Bavaria er helt sikkert en utmerket båt for de som har det, og jeg ønsker ikke på noe vis å starte noen diskusjon om den saken. Sitér dette innlegget S/Y Gyda Link to post
Honduras Svart 17.Oktober.2010 Del på Facebook Svart 17.Oktober.2010 (redigert) En sak har jeg i hvert fall lagt meg på minnet, hvis jeg noen gang får meg en Bavaria kommer alle kommandos til å skrikes på kvasi-tysk... "Wir Slagen" unt so weiter.... Gir liksom en ytterligere dimensjon til ordre, og jeg innbiller meg at de vil bli utført raskere enn om man sier dem på norsk... Redigert 17.Oktober.2010 av Honduras (see edit history) Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.