Jon_R Startet 28.September.2004 Del på Facebook Startet 28.September.2004 Har i dag vært gjennom årets tristeste deg, satt båten på land. - men jeg ser da at det lekker en hvit væske fra hyrauliken for å tilte motoren. Ser ut som det kommer ut mellom de to halvdelene, trolig en pakning eller noe slikt?? -Men hvordan får jeg gjort noe med dette? Det er noe som ser ut som en kork midt på øverste delen, kan den skrues ut for påfylling, eller fosser da oljen ut. Går ut fra at jeg ikke kan demontere hydrauliken og skifte pakningen uten å demontere både motor og hydraulik? Suzuki DF115 om det skulle ha noen betydning. Sitér dette innlegget Link to post
John_Kr Svart 28.September.2004 Del på Facebook Svart 28.September.2004 Dersom det er utebordsmotor du har så skal det være relativt kurrant å demontere hele powertrimmen fra motoren. Denne kan du sende inn til leverandør for pakningeskifte og oljebytte. Sitér dette innlegget Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.