Mouche Svart 19.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 19.Oktober.2010 Jeg trodde den Tohatsuen veide 41 kg jeg..... Sjekket manualen og der står det 37kg. Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
arnearmoa Svart 19.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 19.Oktober.2010 Nå fant jeg igjen den kinesiske Selva'n. (Google er tingen) Se info om kommersiell kobling her: http://www.selvamarine.com/images/companyprofileen.pdf Nettside her: http://www.zsmarine.com/enzsindex.asp Tekniske data: http://zongshensew.en.alibaba.com/product/240083406-209615146/Zongshen_15HP_outboard_engine.html Selva Naxos 15 er visst veldig vanlig i en del andre land nedover i Europa. Påstår ingenting om kvaliteten, iallfall ikke om den kinesiske utgaven. og da har jeg vel satt rekord i avsporing..... beklager. Sitér dette innlegget Link to post
EXIT II Svart 24.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 24.Oktober.2010 Hei Hidea er riktignok en Kineser. Fabrikken opptrer svært professjonellt. Hidea har også egen forsknings og utviklingsavdeling. Hidea er INGEN kopi.Selv ble jeg forbløffet når jeg prøvde en Hidea. I sverige så bli motoren omtalt som den nyfødte konkurrenten til f.eks yamaha, mercury og andre kjente merkevarer. Hidea er rett rundt svingen med motorstørrelser opptil 40hk. Målet er å nå 300hk. Produktene til Hidea er også ISO sertifisert. Kan sammenlignes med alle andre kjente modeller m.h.p støy, kvalitet osv. Etter vårt besøk i Kina så kan vi konstantere at fabrikken ikke kan sammenlignes med andre Kinesiske fabrikker, de har t.o.m en norsktalende ansatt. Det er verdt og nevne at prisen for import av denne heller ikke følger den typiske Kinesiske priskalkulatoren, motorene er faktisk relativt kostbare. Sitér dette innlegget Link to post
Teerex Svart 24.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 24.Oktober.2010 (redigert) Det første Hidea burde gjøre er kanskje å skifte navn.. selv om det sies at navnet skjemmer ingen Redigert 24.Oktober.2010 av teerex (see edit history) Sitér dette innlegget Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon) Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03 BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15 BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78 Link to post
EXIT II Svart 24.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 24.Oktober.2010 Det har du muligens rett i Mest forbløffet er jeg over støynivået til 15hk'rn vi har satt på ribben, skulle nesten tro det var en 4 takter. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.