kibo Startet 19.Oktober.2010 Del på Facebook Startet 19.Oktober.2010 Skal kjøpe ny kallesje til min Marex 290, men har ennå ikke bestemt meg hvor jeg skal kjøpe den. Ønsker tips fra noen her ute som har vært i samme situasjon. Sitér dette innlegget Link to post
leopard Svart 19.Oktober.2010 Del på Facebook Svart 19.Oktober.2010 hei har akkurat bestilt selv helly hansen har malen klar bestilte den littt tykkere duken har litt dårlig erfaring med den tynne Sitér dette innlegget Link to post
kibo Svart 8.November.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.November.2010 Takk for tipset, kalesje er nå bestilt hos HH. Den tynne duken hadde de ikke til min 290 fra 1999, så det ble med den tykke. Ha fortsatt en fin dag. Sitér dette innlegget Link to post
leopard Svart 8.November.2010 Del på Facebook Svart 8.November.2010 et lite tips jeg fikk de til å sy inn extra glidelås slik at jeg kan bare åpne over styrbordside i den leppa i fronten kostet ikke mye tilegg Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.