Skin Startet 28.September.2004 Del på Facebook Startet 28.September.2004 Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i hydraulikkslangekuplinger av typen man skrur på slangen? Tess og de aller fleste andre har sluttet å forhandle disse da de ikke lenger er godkjente. Det er vell og bra med presskuplinger, men det er vel de færeste av oss som har presse hjemme. Sitér dette innlegget Link to post
Poseidon Svart 28.September.2004 Del på Facebook Svart 28.September.2004 ...Det er vell og bra med presskuplinger, men det er vel de færeste av oss som har presse hjemme. Det er ikke uten grunn at presskuplingene har overtatt fullstendig Og hvis "dine TESS folk" er like greie som "mine TESS folk", så tar de ikke mange grunkene for å presse på de kuplingene som du måtte ønske. mvh Poseidon Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Skin Svart 28.September.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.September.2004 Joda Tess-folka "mine" er greie de. Presskuplinger er klart bedre, men jeg tror mye av feilen med skru-kuplingene er at folk monterer de feil. Det er greit å kunne avpasse lengden på slangene selv. Sitér dette innlegget Link to post
olpi Svart 29.September.2004 Del på Facebook Svart 29.September.2004 Koblingene som kan skrues på selv selges bl.a. av Sleipner Motor. Du må da har slanger som er beregnet på slike koblinger. Koblingen er todelt. Først skrur man en hylse (ytterste del) inn på slangen utvendig. Husk links gjenger. Det er merket utvendnig på hylsen hvor langt inn slangen skal skrues i hyslen. Deretter skrues den andre delen inn (konisk) slik at denne presser det hele tett. Er tett hvis montert riktig, og har vært brukt i mange år. Sitér dette innlegget Link to post
Birchwood 320 Svart 29.September.2004 Del på Facebook Svart 29.September.2004 Slike koplinger fikk eg kjøpt på Maritim til min hyd. styring.. Sitér dette innlegget Fjord 27 AC TMD40 Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knopWellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.Firmanavn: Motordeler.com Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.