Jump to content

Best pris på batteridrill i Bergen

magnumlars

Recommended Posts

Har en slik på jobben som jeg bruker mye, tar den ofte med i båten. den er liten og jeg er meget imponert over hvor sterk og smidig denne lille kraftpakken er. Kjøpt hos Jernia, kostet ca 1500,- hvis jeg ikke husker feil(jobben betalte)

Har brukt mye større og tyngre batteridriller i min tid men ingen av de kan måle seg med denne. Er ikke kjent i Bergen men jernia finner man vel "over alt"

Medlem i RS. Har båtførerbevis fra 1989

Båt: Bavaria 31AC Tidligere: Happy 27

Då er drill innkjøpt!

Reiste til Coop Obs på Lagunen, og der hadde dei eit rikhaldig utvalg i batteridrillar. Drillen eg kjøpte var ein Hitachi DS 18 http://www.prisjakt.no/product.php?o=350012. Denne betalte eg 1290,- for. Grunnen til at det vart denne var først og fremst at den hadde ein mykje høgre kvalitetsfølelse enn Bosch og Dewalt i samme prissegment.

Mykje gode tilbud på butikken der idag. 990,- for ein Bosch professional (blå) 12V batteridrill av utgåande modell er sikkert ein ok pris, men eg syntes Hitachien virka meir solid.

Kunne ikkje unngå å handle med meg eit Kellen strømaggregat på 2,2kw til den nette sum av 1498,-. Når det blir so billig "må" ein jo bere handle :cheers:

lurer på om Europris har kjørt noen utgående modeller fra hitachi ? Kjøpte selv en sirkelsag derfra og er storfornøyd. Den lokale monter butikken lå mye høyere i pris.

Europris har forresten vært til stor hjelp noen ganger da andre byggebutikker har vært stengt. Har fått kjøpt både sparkel, spikerplugger og slipepapir når jeg har vært i nøden. Noen som kan gjette hva disse tingene brukes til i hjemmet ;-)

Jon

for 2 år siden kjøpte vi fra USA, 18 volt Dewalt: Drill, Skrumaskin, muttertrekker, vinkelsliper, fres, vippesag, sirkelsag, bajonettsag, lykt og Hammerdrill(SDS)+4batterier, hele greia kom på 8000,- inkl Mva og frakt!! har brukt verktøyet daglig på jobb som elektriker og alt sammen fungerer perfekt, tunge driller men mye for penga syns jeg! Kjøpte "Norske" ladere hos norsk forhandler, ca 400 pr stk.

Frihet kan kjøpes for penger. I år er 550 liter med blyfri 95 frihet i massevis!

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...