Jump to content

Best pris på batteridrill i Bergen

magnumlars

Recommended Posts

Har en slik på jobben som jeg bruker mye, tar den ofte med i båten. den er liten og jeg er meget imponert over hvor sterk og smidig denne lille kraftpakken er. Kjøpt hos Jernia, kostet ca 1500,- hvis jeg ikke husker feil(jobben betalte)

Har brukt mye større og tyngre batteridriller i min tid men ingen av de kan måle seg med denne. Er ikke kjent i Bergen men jernia finner man vel "over alt"

Medlem i RS. Har båtførerbevis fra 1989

Båt: Bavaria 31AC Tidligere: Happy 27

Moe&co er vel i samme klasse som biltema?

Forskjellen er vel at de også har en del kurante merkevarer. Men i følge nettsiden så har de kun Asaki batteridriller, og de har jeg aldri hørt om....

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi

kanskje fra usa ?

har kjøpt 2 stk til særdeles hygglig pris, en Makita 18 Volt og et helt sett fra Rigid.

Prisene er vel 1/3 av norske.

du trenger sannsynligvis en konverter til 220 volt for laderen.

Er iallefall veldig fornøyd med mitt kjøp, har blitt kjørt hardt i et år uten noen problemer.

f.eks www.amazon.com

Jon

Då er drill innkjøpt!

Reiste til Coop Obs på Lagunen, og der hadde dei eit rikhaldig utvalg i batteridrillar. Drillen eg kjøpte var ein Hitachi DS 18 http://www.prisjakt.no/product.php?o=350012. Denne betalte eg 1290,- for. Grunnen til at det vart denne var først og fremst at den hadde ein mykje høgre kvalitetsfølelse enn Bosch og Dewalt i samme prissegment.

Mykje gode tilbud på butikken der idag. 990,- for ein Bosch professional (blå) 12V batteridrill av utgåande modell er sikkert ein ok pris, men eg syntes Hitachien virka meir solid.

Kunne ikkje unngå å handle med meg eit Kellen strømaggregat på 2,2kw til den nette sum av 1498,-. Når det blir so billig "må" ein jo bere handle :cheers:

lurer på om Europris har kjørt noen utgående modeller fra hitachi ? Kjøpte selv en sirkelsag derfra og er storfornøyd. Den lokale monter butikken lå mye høyere i pris.

Europris har forresten vært til stor hjelp noen ganger da andre byggebutikker har vært stengt. Har fått kjøpt både sparkel, spikerplugger og slipepapir når jeg har vært i nøden. Noen som kan gjette hva disse tingene brukes til i hjemmet ;-)

Jon

Det kostet meg 3 kjipe batteridriller før jeg forsto at det bare var tull. Endte til slutt opp med en kvalitetssak fra Wurt med normal prs +4 med som på kampanje kostet rundt omkring 2500. Har ikke angret et sekund på den - men det irriterer meg fremdeles at jeg har 3 kjipe som garasjefyll...

for 2 år siden kjøpte vi fra USA, 18 volt Dewalt: Drill, Skrumaskin, muttertrekker, vinkelsliper, fres, vippesag, sirkelsag, bajonettsag, lykt og Hammerdrill(SDS)+4batterier, hele greia kom på 8000,- inkl Mva og frakt!! har brukt verktøyet daglig på jobb som elektriker og alt sammen fungerer perfekt, tunge driller men mye for penga syns jeg! Kjøpte "Norske" ladere hos norsk forhandler, ca 400 pr stk.

Frihet kan kjøpes for penger. I år er 550 liter med blyfri 95 frihet i massevis!

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...