Jump to content

Hvor får man tak i ringer rundt quicksilver instrumenter?!

Øyvind Kvammen

Recommended Posts

gauge.jpg

Kjøpte i fjor en Mercruiser 4.2 D Tronic med instrumenter og full pakke!

Men problemet er at det ikke fulgte med ringer til å ha på utsiden (se bilde) er det noen som vet om det går å få tak i sånt, eller må man kjøpe nye instrumenter..

Nå har je bare satt dem i uten ringer.... men ser så rart ut når dem ikke er på plass..

Redigert av Øyvind Kvammen (see edit history)

Ringene er så vidt jeg vet fortsatt å få tak i løse. Ta med serienummeret på motor til en godkjent forhandler, så kan de søke i Midas, som er delekatalogen til Merc og finne rette ringene til instrumentene. Eller du kan legge ut serienummer her og jeg kan søke for deg.

Ser ut som delenummeret er : 817315 for trim instrumentet!

Redigert av adeneo (see edit history)

Prøv delenummeret som står i min post over, jeg tror dette skal være riktig, men med serienummeret på motoren kan forhandler sjekke dette 100& sikkert.

I katalogen står alle instrumentene som utgått vare, men ringen rundt de små instrumentene står fortsatt oppført som lagervare, og burde ikke koste mange tiere hos en forhandler, ta med delenummeret over til forhandleren, så er det enkelt å bestille denne, og du burde ha den i løpet av rimelig kort tid.

• 6 måneder senere...
  • 4 år senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...