evalet Startet 22.Oktober.2010 Link til dette innlegget Startet 22.Oktober.2010 Skal i gang med ett Glen-l "Rebel" prosjekt, og da trenger jeg noe marine finèr. Noen som vet hvor man får kjøpt det i Oslo/Akershus området? Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 22.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 22.Oktober.2010 (redigert) West-System på Bryn selger Brunzel-plater som jeg har brukt på min Glen-L Squirt. De koster, men er så totalt overlegen de asiatiske Byggvarehus-platene så du vil ikke tro det før du har sammenlignet. Les litt om BS-1088 osv. Står en god del matnyttig i denne tråden som kan være greit å lese igjennom før du handler. Nes Sledeverksted selger også sertifiserte plater. Tror de er fra en fransk fabrikk som heter "Joubert" eller noe sånt. Finnes også noen "engelske" plater som kalles Robin, men det er også Joubert plater hvis husken ikke svikter meg helt. Redigert 22.Oktober.2010 av Honduras (see edit history) Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.