midgard Startet 24.Oktober.2010 Link til dette innlegget Startet 24.Oktober.2010 Hei, første men forhåpentligvis ikke siste post her. Jeg har anskaffet meg ny båt i år og har noen spørsmål angående yamaha command link og nmea 2000. Har kjøpt en lowrance hdr 5 plotter/ekkolodd som er montert i en yamarin 56sc 2008 modell, motor er en yamaha 100 hester fra samme år. På plotteren er det mulighet for å få opp motorinfo om man har den rette kabelen. Er det noen av dere som kan forklare/fortelle meg hvordan jeg finner ut hvilken kabel jeg trenger for dette? Skulle tro multifunksjonsinstrumentene til Yamaha bruker nmea 2000, kanskje det er mulig og koble seg via disse? Lars Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 24.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 24.Oktober.2010 Maretron Ser man på bilde av konverteren kan det virke som det er lite elektronikk å finne på kabelen. Her ser du en med tilsvarende prosjekt, det er mye som tyder på at du kun trenger nødvendige plugger og pinout for å få dette til å virke. Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 24.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 24.Oktober.2010 (redigert) Mener Lowrance har en ferdig kabel som kan brukes mot Yamaha. Se video: This is a quick example of the Yamaha engine interface cable (120-37) hooked up to a Lowrance HDS-5. You will see the gauges come alive when then engine key is turned to on. Then when the engine fires you'll see the gauges react. Redigert 24.Oktober.2010 av Honduras (see edit history) Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.