byssegutt Startet 29.September.2004 Del på Facebook Startet 29.September.2004 Skal i vinter lage nye dørker i vår 30 fot's trebåt Planlegger og felle inn en kompassrose i dørken Er det noen som har tips om steder jeg kan finne skisser/bilder av kompassroser Per Sitér dette innlegget Link to post
Sigurd Svart 29.September.2004 Del på Facebook Svart 29.September.2004 Hei Jeg har lagd ett bord med kompassrose og har også felt inn ett par i byssedørken. Skal lage et par-tre til i dørken i salongen i vinter. Rosene har jeg kopiert fra nettet. Søk etter bilde av kompass - rose - kompassrose på en av søkemotorene og du finner hundrevis av ideer. Lykke til Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 29.September.2004 Del på Facebook Svart 29.September.2004 Bilde Sigurd!Bilde. Nå vet jeg hvorfor det er umulig å se inn i båten din. Sitér dette innlegget Link to post
Sigurd Svart 29.September.2004 Del på Facebook Svart 29.September.2004 Bilde Sigurd!Bilde. Nå vet jeg hvorfor det er umulig å se inn i båten din.Er ikke noe god på bilder, men du ser en snipp av bordet mitt i erfaringsdatabasen. Skal overtale mor til å gløtte litt på et par gardiner til sommeren. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.