baatsman Svart 29.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2010 Gir meg ikke på utvendig dusj. Sjekk slange. lekker det litt om gangen kan det være at trykkpunpa ikke starter. Det har vært kuldegrader og utvendig håndtak fryser med en gang. Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
Enzo Svart 29.Oktober.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2010 Det er 20grader der utedusjen ligger (inne i akterkabinen) jeg har trekt inn det som var av den i rommet bak, og i rommet der er det dessuten knusk tørt Sitér dette innlegget Link to post
Brizo Svart 29.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2010 Enzo, Normar er da flinke og seriøse angående reklamersjon. Jeg har bare gode erfaring med dem, og da spesielt Even. Kjøpte du båten ny hos Normar? Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 29.Oktober.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2010 Brizo. Jeg var også veldig fornøyd med ettermarkedservicen hos Normar, vi får se hva de sier. Jeg kan jo gi beskjed her om hvordan de takler denne saken. Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 1.November.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.November.2010 Da har jeg fått svar fra Even hos Normar, de har godtatt reklamasjon og bytter vanntanken. Det var veldig fint Sitér dette innlegget Link to post
Junke Svart 1.November.2010 Link til dette innlegget Svart 1.November.2010 Flott. Men det skal jo egentlig bare mangle at vanntanken er tett i en så ny båt! De blir jo ikke akkurat utslitt. Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 1.November.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.November.2010 Jeg er veldig forundret over at det går an, jeg sjekket absolutt alt annet da jeg avskrev at selve tanken kunne være lekk men sånn var det altså ikke. Det lekker fra den et sted på undersiden som ikke er synlig. Ved å tømme den så slutter det å lekke vann inn i båten, fyller jeg den så begynner det å komme vann igjen selv om slange fra tanken er koblet fra og slanger til tanken er tørre og fine. Det er ikke teknisk mulig at det er noe annet da om vi ikke skal kalle inn åndenes makt. Uansett så synes jeg det var fint levert av Normar denne gangen, det var ingen diskusjon her leverer de varene. Sitér dette innlegget Link to post
Pioner8 Svart 3.November.2010 Link til dette innlegget Svart 3.November.2010 Hei! Har en Oce 43 selv og fikk sendt ny vanntank til Karibien; var lekk i sveisesømmen i hullet hvor den er boltet fast. Kurant sak å bytte, men litt arbeid. Tanken går ut med ca 4 cm margin... Opplevde hyggelig og proff service hos Normar. Hilsen fra SY Pigalopp Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.