frankive Startet 29.Oktober.2010 Del på Facebook Startet 29.Oktober.2010 Kan man bruke en vanlig bilstereospiller i båten? Har 2 kollegaer som mener vidt forskjellig. Ene mener at det går bra så lenge du ikke skvetter rundt deg med vann og blod, mens den andre insisterer på at du må ha en marinespiller, uten å ha utdype det noe mer. Jeg har veldig lyst på en en Sony mex-bt2800 med bluetoot til neste sesong, med mulighet til å streame spotify trådløst fra iphonen til anlegget. Har en Rana 17 og det er jo en åpen båt når man har solskinnsdager, men er jo ikke akkurat mye skvett og fanteri. Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 29.Oktober.2010 Del på Facebook Svart 29.Oktober.2010 det går nok fint. Du kan uansett med fordel bruke sånn plastboks med gjennomsiktig front. Sitér dette innlegget Link to post
Luco Svart 29.Oktober.2010 Del på Facebook Svart 29.Oktober.2010 Du får sprut/vannsikkre bokser for bilstereo- http://www.maritim.no/product.aspx?id=24454&groupkey=006002130 http://www.maritim.no/product.aspx?id=24460&groupkey=006002130 Sitér dette innlegget Link to post
Guest Kaptein Fredrik Svart 29.Oktober.2010 Del på Facebook Svart 29.Oktober.2010 Det går nok fint å ha en vanlig bilspiller. Selv har jeg hatt en soundmax bilradio i båten. Den virker likefint nå. Men det har kommet litt korrosjon på dekselet, men den funker. Jeg skal nok skru den i fra hverandre og spraye kretskortet med noe beskyttelses spray. Sitér dette innlegget Link to post
ankerpilsen Svart 29.Oktober.2010 Del på Facebook Svart 29.Oktober.2010 Den store forskjellen i marine og bil stereo er at kretskort er svøpt i neoprene / plast eller annet relativt fuktbestandig materiale. Setter du spilleren i en plastboks lager du en barriere, men du kan fortsatt bli utsatt for kondens som kan ødelegge spilleren din. Det sagt så har jeg i tre år hatt bilforsterker montert i en 17 fots Morgan skjærgårdsjeep, i et rom det ble både kondens og vann, funket fint det :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.