Bunnpropp Startet 29.Oktober.2010 Del på Facebook Startet 29.Oktober.2010 Jeg vurderer å anskaffe en halvplanende lukket båt i prisklasse rundt 1,3 mill til helårsbruk på Vestlandet. En aktuell kandidat er en 3 – 5 år gammel Nimbus 320 Cupe. Jeg har ikke funnet mye omtale av denne båten på nett, selv om det ser ut som om det er ganske mange av den på sjøen. Hvis noen har kjennskap til tester, eller egne erfaringer å dele knyttet til denne båten, hadde det vært fint. Jeg tenker spesielt på sjøegenskaper, driftssikkerhet, og om det er spesielle svakheter som det er viktig å være obs på ved kjøp av brukt båt. Men enhver erfaring knyttet til båten er av interesse. Den mest aktuelle konkurrenten er Saga 315, som jeg kjenner litt mer til. Hvis noen har sammenlignende synspunkter mellom disse er det selvsagt også av interesse. På forhånd takk for hjelpen! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.