Viking 31 tønsberg Startet 30.Oktober.2010 Del på Facebook Startet 30.Oktober.2010 Hei. Jeg har endelig fått tak i drømmebåten Viking 31. I den står det en ford 2704ET motor. Lurer på om noen vet hvor jeg kan skaffe deler og slikt til denne motoren på østlandsområdet? Ellers fant jeg instruksjonsboka her på båtplassen, takk til dem som har delt denne! Sitér dette innlegget Link to post
spjærøykrysser32fot Svart 30.Oktober.2010 Del på Facebook Svart 30.Oktober.2010 jeg har kjøpt litt på Torp Maskin..Traktorsjappe. Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 30.Oktober.2010 Del på Facebook Svart 30.Oktober.2010 Denne tråden vil nok bli stengt fordi du ikkje har god nok heading. Men KDtrading i Bergen har litt deler og gode priser+ god å snakke med Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
KongKing Svart 30.Oktober.2010 Del på Facebook Svart 30.Oktober.2010 Kjøpte du den som lå i Slemmestad? Kan jeg i så fall spørre hvor mye du ga for den (gjerne i en IM om du ikke vil legge det ut her). Var og så på båten selv. Er enig i at Viking 31 virker som en suveren båt! Sitér dette innlegget Link to post
Vindfang Svart 30.Oktober.2010 Del på Facebook Svart 30.Oktober.2010 Hei Om du skulle trenge nor til varrmevekslersystemet så er vel det Bowman som har en importør på Stabekk. Du finner det på hjemmesiden deres med oversikt over delene. KD-trading(har hjemmeside/nettbutikk), forbruks/servicedeler. Motormekanisk, okonomideler.no (traktorbutikk) Sitér dette innlegget Link to post
dakota Svart 31.Oktober.2010 Del på Facebook Svart 31.Oktober.2010 Haugen Maskin på Langhus har holdt på med disse motorene lenge. Sitér dette innlegget Link to post
Rufseguri Svart 3.November.2010 Del på Facebook Svart 3.November.2010 Har deler til en slik motor nesten komplett. har selv hatt en Viking 31. se på im din. Sitér dette innlegget Link to post
rettepsnah Svart 3.November.2010 Del på Facebook Svart 3.November.2010 Haugen Maskin på Langhus er bare en pensjonist som ikke er interessert i kunder tror jeg, huff huff !!! Har ringt han flere ganger siden jeg bor på Vinterbro. Jeg anbefaler deg mye heller EuroMarine i Stavanger, tlf 92449483, han kan motoren bedre enn noen annen jeg kjenner. Han har et delelager som er større enn KD trading(Bergen) og Halaas og Mohn(Kristiansund) tilsammen også! I tillegg er han rimelig og hva mer kan man forvente :-) Lykke til :-) Sitér dette innlegget Link to post
Rufseguri Svart 1.Juli.2011 Del på Facebook Svart 1.Juli.2011 hei,, du har sendt meg en im melding, prøv på nytt og skriv den på norsk, Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.