Christoffer79 Startet 31.Oktober.2010 Link til dette innlegget Startet 31.Oktober.2010 (redigert) Hilken produsent kan dette være? takker mye på forhånd for svar:) Redigert 31.Oktober.2010 av Christoffer79 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Pettern1972 Svart 31.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 31.Oktober.2010 (redigert) Foreslo for deg selco selcab 18 på chatten i stad. Har studert bildene dine litt nærmere og en ting slo meg litt. Helt i front på dekket ser det ut som den er butt, se bilde under. Det var jo typisk for noen Selcoer, Skibsplast og Mørebas iallefall. Jeg har fortsatt troen på at det kan være en Selcab 18, men en noe nyere utgave enn de andre vi fant bilder på i stad. Redigert 31.Oktober.2010 av Pettern1972 (see edit history) Sitér dette innlegget Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017 Link to post
jata Svart 31.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 31.Oktober.2010 kan også vere en cresent. hadde en sånn for noen år siden og den var også tverr framme. overbygget var heller ikke så ulikt. Sitér dette innlegget Link to post
GlennIversen Svart 31.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 31.Oktober.2010 Som nevnt over så er nok dette en Selco, vil jeg tro Sitér dette innlegget Ha en fin dag Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.