Stein-Erik Startet 1.Oktober.2004 Del på Facebook Startet 1.Oktober.2004 Hei Min far har snekret et flott bord som jeg skal bruke i cocpit på min Bavaria 32. Bordet skal festes til pidestallen på samme måte som det bordet Bavaria leverer orginalt. Det vi sliter litt med er å finne hengsler av den typen som benyttes på det orginale! Disse hengslene har en løs pinne med låsering som gjør at det er lett å ta vekk bordet! Watski har noen slike, men disse er ikke akkurat slik jeg vil ha dem! Noen som har forslag til steder å kjøpe slike hengsler? Bordet har blitt så urtolig flott at det er synd å bruke hengsler som ikke er 100% perfekte!!! Jeg er også ute etter en syrefast metallstang som jeg skal bøye til som støtte! (6-8 mm)!! Har funnet stang med gjenger, men ikke uten!! Noen forslag? Må være minst en meter lang!! Her er et bilde av bordet!!! Stein-E Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 1.Oktober.2004 Del på Facebook Svart 1.Oktober.2004 Hej Stein-E ! Har du kollat på http://www.roca.se/ dom kansje har de prylar du behöver ?! fint bord förresten ! ('hengsler' heter gångjärn på sv!) Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
REM Svart 1.Oktober.2004 Del på Facebook Svart 1.Oktober.2004 Har du kollat på http://www.roca.se/ dom kansje har de prylar du behöver ?! ('hengsler' heter gångjärn på sv!) Norsk forhandler av "Roca hinges" er Leif H. Strøm. (22197700) Han har flere varianter av hengsler med løs bolt og sikringsring Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Gunga Din Svart 1.Oktober.2004 Del på Facebook Svart 1.Oktober.2004 fann denne adressen oxo Roca Norge A/S Postboks 956, N-1671 KRÅKERØY Telefon: +47 69 33 18 87 Telefax: +47 69 39 22 23 e-mail: info@roca.no Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Stein-Erik Svart 1.Oktober.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Oktober.2004 Hei Takk for forslag - har allerede sendt mail med spørsmål til Roca! Sortimentet deres er det samme som føres av Watski, og som jeg nevnte i første innlegg er det ingen hengsler her som er 100% slik jeg vil ha dem! Men jeg gir ikke opp! SE Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.