Jump to content

Skumming av flytebrygger

Figaro

Recommended Posts

Jeg er medlem av Nesodden kystlag som holder til på Steilene. Vi har to flytebrygger som har begynt å lekke, så de stadig må lenses. Har hørt om en metode for å hplde litt slitne brygger flytende----nemlig ved å fylle dem med skum. Dette har vært en vellykket metode for noen brygger, men jeg kan ikke finne ut av hvem som driver med denslags, eller hvor man kjøper slikt skum. Det er en 2komp. type skum med lukkede celler, som ikke trekker vann.

Har noen her på BP hørt om denne metoden eller vet hvor man kan henvende seg? :confused:

Redigert av Figaro (see edit history)

Not like everybody else----owner of metal boat and plastic car (Think) + MGB 68 mod.

Jeg har gjort dette for mange år siden da jeg ennå ikke viste hvor man fikk tak i nye flyteelementer som passet til vår brygge.

Jeg fikk så levert 2 kanner med kjemikalier fra et firma som driver med isolasjon av tankbiler - tror det var 'Isotank' i Tønsberg.

Her er den gamle tråden: https://baatplassen.no/i/index.php/topic/5607-hvor-faar-man-kjoept-skumoppdriftsmiddel/

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...