Jump to content

temp. føler webasto 5.5 kw montere hvor i kabin

Geirh

Recommended Posts

Du har sannsynligvis samme slags føler som på min Webasto 5,5. Min er plassert i et hjørne i cabinen hvor jeg oppholder meg mest. Så setter du kontrollen på ønsket temperatur, og hvis Webastoen holder seg ca. på denne temp. er føleren plassert riktig. :thumbsup:

Not like everybody else----owner of metal boat and plastic car (Think) + MGB 68 mod.

Du har sannsynligvis samme slags føler som på min Webasto 5,5. Min er plassert i et hjørne i cabinen hvor jeg oppholder meg mest. Så setter du kontrollen på ønsket temperatur, og hvis Webastoen holder seg ca. på denne temp. er føleren plassert riktig. :thumbsup:

Det er en egen føler med lang ledning, sitter ikke på selve kontrollpanelet.

Ikke dumt forslag det Figaro

Min står rett under kartbordet.

Praktisk, da det ikke er i nærheten av noen utblåsingsdyser og lett å huske å skru den av når jeg skal forlate båten. Ved kartbordet er jo alle de andre hendlene og bryterne som skal skrus/vippes av når skuta skal forlates.

RSL

NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening

Med en liten datter på halvannet år som futter rundt og skal trykke og vri på ALT, skulle jeg gjerne hatt den over kartbordet... :wink:

Har hatt en slik datter i 18 år nå.

Som sin far, klarer hun enda ikke holde seg unna noe som helst som kan trykkes eller vris på(med unntak av vaskemaskin og oppvaskmaskin), så du får ha lykke til hehe...

Men du verden så flott båt du har a-gitt :-) :thumbsup:

RSL

NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...