Hjeltefjord Startet 6.November.2010 Del på Facebook Startet 6.November.2010 Skal kjøre en runde systemrens på min VP MD 17C.Noen som har gjort dette før på samme motor?Hvor mye systemrens går med?Motoren er saltvannskjølt. Sitér dette innlegget Link to post
Hafrsfjord Svart 6.November.2010 Del på Facebook Svart 6.November.2010 På en liter systemrens får du mellom 5 og 10 liter "stoff" http://www.maritim.no/product.aspx?id=4700&groupkey=006003060 så du burde vel klare deg med en liter, max to..... Sitér dette innlegget Link to post
maia Svart 6.November.2010 Del på Facebook Svart 6.November.2010 Brukte systemrens på min sole mini da jeg synes temp.ble for høy.blandet hele boksen i systemet og kjørte med stoffet i motoren en stund med det resultat at tempen ble normal og de har den også vært siden,bevis nok for at dette virket på min motor.lykke til Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.