Jump to content

Yamarin 63 BR noen som har erfaring eller meninger om denne

jone

Recommended Posts

Jeg vurderer å bytte til en Yamarin 63 BR med F150. Er det noen som har erfaring eller meninger om denne båten. Jeg hadde tidligere en 53 BR men syntes at denne var for "humpete" i litt dårlig vær, byttet da denne til 59 cabin. Men da forsvant og mye av moroa :yesnod: litt for lav leketøy faktor på denne, og har erkjent at jeg kun bruker båten i godt vær. Derfor står nå en 63 BR høyt på ønskelisten.

Den står også på min ønskeliste! Har idag en Morgan 5250 og ønsker å gå opp en størrelse (det er lengden som teller) for å få en båt som er mykere i sjøen. Skroget på 63BR får mye skryt i alle tester og/eller kommentarer jeg har lest, og selv om man vel ikke akkurat trenger å ha 150hk bakppå (115 holder) så gir den ekstra tyngden på den større motoren bedre balanse og trimmemuligheter, samt enda litt mere "moro".

Ser at båten nå også kommer i aluminium, 63BR cross, og står litt om den her.

Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and!

Hei!

Jeg har hatt 5220 og 53 BR. Nå har jeg 61 CC med samme skrog som 63 BR.

Skroget er bra på 17 foteren, men betydelig bedre på 20 foteren. Går mykere, og baugen er betydelig lengre og spissere. Du slipper følelsen av å "stoppe" hver gang du kjører baugen inn i en stor bølge (det får du litt av den litt butte baugen på 17 foteren). Dette er ikke kritikk av 17 foteren til Yamarin. Har kjørt andre 17 fotere som har betydelig dårligere skrog enn Yamarinen.

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...