Midling Startet 7.November.2010 Del på Facebook Startet 7.November.2010 Heisann! Kalesjen på båten min trenger en liten oppfriskning. Har dere noen tips og triks å komme med når man skal renske og impregnere den? Noen spesielle midler dere kan anbefale eller metoder som kan gjøre den "gollanse" rein? Takk for svar! mvh Midling Sitér dette innlegget Link to post
Hafrsfjord Svart 7.November.2010 Del på Facebook Svart 7.November.2010 Legges i bløt i kaldt vann og Biotex i ett badekar, tønne el. i ett døgn. Legges utover (f.eks. terassen) bruk svamp eller myk børste og "skur". Spyl såpen godt av med hageslangen. Tørk. Impregner. Sitér dette innlegget Link to post
Midling Svart 7.November.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.November.2010 Hei og takk for svar! Sitér dette innlegget Link to post
margarus Svart 7.November.2010 Del på Facebook Svart 7.November.2010 jepp det funker veldig bra:) gjore det samme på min sjømann22 kallesje. lot den ligge i biotex i en times tid. for så dra den ut å spyle. blei som ny Sitér dette innlegget Link to post
Midling Svart 7.November.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.November.2010 Gleder meg som en unge til å fortsette å fikse på båten! Har laget blogg som dere kan følge litt med på hvis dere vil. Dere finner den på siden min Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.