Komodo Startet 7.November.2010 Link til dette innlegget Startet 7.November.2010 Spørsmålet mitt kommer vel egentlig fram i emnetittelen. Det jeg ønsker meg er at noen kan påta seg å forklare hva som skjer kjemisk/fysisk i en blyakkumulator under dette forløpet Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Sjøtunga Svart 7.November.2010 Link til dette innlegget Svart 7.November.2010 Første avsnitt her forklarer prosessen ganske greit. Sitér dette innlegget Et fyselig, humsk, hyrlig, smakelig, forskamma og behøvla tyske med fattelig mange bønhørlige lemper. Bruker kun kvemsord på BP! Link to post
dvil Svart 7.November.2010 Link til dette innlegget Svart 7.November.2010 Og Sønnak har mye bra info her: http://sonnak.com.loopiadns.com/om-exide/batterikunskap Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 7.November.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.November.2010 Takk for de linkene, skulle være litt å titte på der Jeg vet jeg har lest noe om dette i noen av de batteridiskusjonene som har gått tidligere, men det var det å finne det igjen da... Vet bla. at noen har lagt ut en tegning som illustrerer det på en god måte, tror det var Ole Petter. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.