Jump to content

Hvem kjører D5LA i høst i Oslo-omådet?


Biscaya

Recommended Posts

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


"Båter" er av TRE.... ;-)


SY LADY DAY - LI 6944 - MMSI 258144350 (ikke aktivert!)

Link to post
Share on other sites

jeg kunne evnt tenke meg være med på lokal arbeidsgruppe i oslo poseidon, skal sjekke ut tråden deres på nytt.

 

Ja, det har flere ganger vist seg både med D5L og D5LA at man arbeider ekstra godt hvis nettstudiene kan kombineres med at man treffes f.eks en kveld pr uke og tygger seg gjennom stoffet i fellesskap.

 

Vi er jo alle ulike, tar ting litt ulikt og alle har fordel av å diskutere med hverandre når nytt stoff av denne typen skal fordøyes.

 

Både D5L og D5LA her på baatplassen.no er såvidt kommet igang og det er fortsatt mulig å henge seg på, men vær raske, for jeg må jo sende ut "pakker" og gjøre diverse annet forarbeid, så det går fort noen dager før dere er inne i "klasserommet" vårt her på baatplassen.no

Med vennlig hilsen POSEIDON

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...