Keiko123 Startet 13.November.2010 Del på Facebook Startet 13.November.2010 Hei! Holder på å rydde og lurer på hva man skal ta for en nesten ubrukt Wallas 100? Har prøvd å søke på nettet men fant ingen til salgs. Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 13.November.2010 Del på Facebook Svart 13.November.2010 Jeg fikk rundt en tusing for et velbrukt rundt 15 år gammelt (men i topp stand) Wallas 100x Ceramic kokeapparat for ikke lenge siden. Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Keiko123 Svart 13.November.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.November.2010 (redigert) ok! Takk for svar! Skal legge ut en del saker og ting på salgs siden snart. Begynner å få en del saker og ting jeg ikke har tenkt å bruke. God Helg!!! Redigert 13.November.2010 av Keiko123 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Keiko123 Svart 24.November.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.November.2010 Har lagt den ut på markedet. Løp og kjøp;-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.