sjøman Startet 14.November.2010 Link til dette innlegget Startet 14.November.2010 Har lekasje i sjøvannspumpa i overgang rørstuss/pumpe ved vannintaket fra sjøvannsfilteret. Finnes det rep.Sett til disse pumpene eller er det bare og skifte ut hele pumpa? Sitér dette innlegget Link to post
adeneo Svart 14.November.2010 Link til dette innlegget Svart 14.November.2010 Kanskje hvis du forklarer nærmere akkurat hvor det lekker at noen har erfaring med noe lignende? Er denne rørstussen skrudd inn, eller er det selve pumpehuset som lekker? Sitér dette innlegget Link to post
@ArneO Svart 14.November.2010 Link til dette innlegget Svart 14.November.2010 Jeg hadde også en lekkasje i sjøvannspumpa. Trodde det var lekkasje i overgang rørstuss og slange. Det viste seg at det var simmeringene som måtte byttes. Sitér dette innlegget Båtplassen-presentasjon av båtenS/Y Camilla - blog / logg Link to post
Tine IV Svart 14.November.2010 Link til dette innlegget Svart 14.November.2010 Etter jakt på div deler selv ,mener jeg å ha sett flere nye pumper til en ok pris på E-bay.Er det ikke VP30 motorene det er vrient å fixe nye deler til da eller er det 32 det kansje ;) ? Sjømann kansje du kan ringe meg utpå dagen i mårra,da det er en liten mulighet for at det er en slik i havna. Men som andre sier her,når det lekker i det huset der så er det som regel simmringen som er gåen.Men det ser du jo ,er vel et lite hull i akslingen rett bak pumpehuset? Om det er det å det renner ut der ,da er det mulig at det er simmringen.Men dette blir jo litt jetting ,når jeg ikke ser det selv.Bilde hadde kansje vært tingen. Tine IV Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.