sofa Startet 14.November.2010 Del på Facebook Startet 14.November.2010 Hei Jeg finner ikke ut av hvordan man kontakter maritim på e post por å spørre nærmere om produktene deres. Jeg skulle ønske at mann fikk faria legasy instrumentene også med Turteller, Oljetrykk, Voltmeter. Da hadde de passet perfekt for en stakkar som pusser opp en båt med 2 motorer. Sitér dette innlegget Link to post
adeneo Svart 14.November.2010 Del på Facebook Svart 14.November.2010 (redigert) Send en e-post til salg@maritim.no http://www.faria-ins...com/ez_view.php http://www.faria-ins...ltifunction.php Faria kan spesial-lage instrumentene akkurat slik du vil ha de, hvis du har bananer nok! Redigert 14.November.2010 av adeneo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Sjøtunga Svart 14.November.2010 Del på Facebook Svart 14.November.2010 Prøv Postordre->Kontaktinformasjon fra hjemmesiden Sitér dette innlegget Et fyselig, humsk, hyrlig, smakelig, forskamma og behøvla tyske med fattelig mange bønhørlige lemper. Bruker kun kvemsord på BP! Link to post
Enzo Svart 14.November.2010 Del på Facebook Svart 14.November.2010 Komplett umulig å finne noen kontaktinfo på www.maritim.no Har prøvd det tidligere men gitt opp og heller handlet med butikker som er interessert i kontakt med kundene Sitér dette innlegget Link to post
Ronald Svart 14.November.2010 Del på Facebook Svart 14.November.2010 Neida, ikke umulig i det hele tatt. Du kan f.eks. gå inn på "Postordre" og deretter velge "Kontaktinformasjon". Da vil du finne salg@maritim.no som adeneo tidligere nevnte. Alternativet er å velge "Butikker", og deretter velge en av disse - fortrinnsvis den nærmeste kanskje? Det ligger epost-adresser for dem alle. Sitér dette innlegget Link to post
Hafrsfjord Svart 14.November.2010 Del på Facebook Svart 14.November.2010 Neida, ikke umulig i det hele tatt............... ...men får du svar....? Sendte en forespørsel på e-post ...tror det var i fjor vinter, har ikke fått svar enda . Nå har ikke jeg lange veien til Maritim, så noe stort problem var det ikke, men synes likevel det er rart de ikke "hadde tid" til å svare på mine spørsmål Sitér dette innlegget Link to post
Ronald Svart 14.November.2010 Del på Facebook Svart 14.November.2010 ...men får du svar....? Nå var vel mitt svar i første omgang for dem som påstod at kontaktinfo i form av mailadresse ikke var mulig å finne på hjemmesidene. Men, ja, jeg har alltid fått svar på mine henvendelser. Ikke det at jeg har hundrevis av slike, men 5-10 stk har det nok vært opp gjennom årene. Har lagt merke til at dersom jeg oppgir tlf.nr i henvendelsene så foretrekker de ofte å ringe tilbake framfor epost-svar. Sitér dette innlegget Link to post
SeaRaymond Svart 14.November.2010 Del på Facebook Svart 14.November.2010 (redigert) Ikke rart i det hele tatt, da en må vente Leeeeeeeeenge på hjelp selv i butikken, om sommeren er det helt håpløst, iallefall med kjerring og unger ventende i bilen. Regn med å bruke en formemiddag eller ettermiddag om du skal ha hjelp. Så skjønner godt det ikke blir tid å svare e-post når de har problemer å bakke opp kundene i butikken. Svarer her på mangegange erfaring fra Maritim Bergen. Edit; Kan også legge til, at når det endelig er ens tur kan en bannne på at det er en ukompetent ungdom på sommerjobb, som det da ender med å måtte vente på en av de 2-3 "faste" er ledige for å alikavel få hjelp. Redigert 14.November.2010 av SeaRaymond (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Hafrsfjord Svart 14.November.2010 Del på Facebook Svart 14.November.2010 Jeg har ingenting å klage over når det gjelder hjelp i butikken (Maritim Stavanger), klart at er det mye folk i butikken så får en bare finne seg i å vente litt. Har av og til lurt på hvorfor de ikke merker hyllene på en eller annen måte og ved hjelp av en PC så kunne jo kundene finne fram varene sjøl ( slik som på Clas Ohlson eller Biltema f.eks.). Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 14.November.2010 Del på Facebook Svart 14.November.2010 (redigert) Neida, ikke umulig i det hele tatt. Du kan f.eks. gå inn på "Postordre" og deretter velge "Kontaktinformasjon". Da vil du finne salg@maritim.no som adeneo tidligere nevnte. Alle nettbutikker det er lagt litt tankegang bak har en kontakt oss knapp rett fra alle sider så man ikke skal trenge å lete seg fram til den aktuelle siden. Klikker jeg postordre så kommer jeg ingen vei, ihvertfall ikke med de 2 nettleserne jeg bruker så siden fungerer ikke perfekt på min MAC her eller den MACen jeg har på jobben. Blir bare kastet rett tilbake til forsiden, og det er ingen postordreknapp, jeg prøver denne linken oppe på siden. regner med det er den som skal brukes. Går jeg på butikker som her http://www.maritim.no/default.aspx?id=485 så finner jeg ikke noen klar synlig maillink, kun besøksadresse og telefonnummer. Siden minner litt om en gratis løsning man får med et mamut hjemmeøkonomiprogram, det finnes verre i Norge ,blant annet flere solcellepanelnettbutikker. Regner med at maritim har planer om en skikkelig nettbutikk ala magento, multicase eller omså mystore for dette er triste greier. Lite søkevennlige linker osv er det også, jeg tar nok litt av her og beklager det men det skjærer i øynene å se folk kaste penger ut av vinduet Redigert 14.November.2010 av Enzo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 14.November.2010 Del på Facebook Svart 14.November.2010 (redigert) http://www.maritim.no/default.aspx?id=42 Nettbutikken Informasjon om Maritim Martim hører hjemme i Arendal hvor lager og butikk ligger på Stoa, ca 5 km fra sentrum. I tillegg har vi butikker i Oslo, Bergen, Stavanger og Fredrikstad. Du kan lese mer om butikkene her. Kontakt oss gjerne på epost: salg@maritim.no Adresse: Serviceboks 777 4808 Arendal Tlf: + 47 370 00 370 Org.nr. MVA 934 608 143 NO Redigert 14.November.2010 av roger-jo (see edit history) Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Ronald Svart 14.November.2010 Del på Facebook Svart 14.November.2010 ...Går jeg på butikker som her http://www.maritim.no/default.aspx?id=485 så finner jeg ikke noen klar synlig maillink, kun besøksadresse og telefonnummer. Ser den - jeg var litt kjapp. Det er visst bare halvparten av butikkene som ha mailadressen på "butikksiden" sin (Oslo, Fredrikstad og Stavanger). ...Alle nettbutikker det er lagt litt tankegang bak har en kontakt oss knapp rett fra alle... Joda, det kan alltid bli bedre. Jeg tror Maritim som nettbtukk er relativt nytt, de har vel lenge brukt nettsiden som "støtte" til postordresalget. Om jeg har rett, så får vi se på noen av svakhetene som nybegynner-"feil". Nøkkelpersoner der leser regelmessig her ppå forumet, så vidt jeg vet - ergo fanger de forhåentligvis opp våre kommentarer. ...ihvertfall ikke med de 2 nettleserne jeg bruker så siden fungerer ikke perfekt på min MAC her eller den MACen jeg har på jobben... Fristene å sleive litt om Mac-brukere som aldri opplever problemer ift. Windows-brukere (ref. div. trådet på OT-formumet). Men jeg skal la det ligge ;-) Vi får tro de også får rettet opp dette når de hører om det. Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 14.November.2010 Del på Facebook Svart 14.November.2010 (redigert) Ja de har en vei å gå og forhåpentligvis så er dette ting de tar tak i, de har elendig med treff på organiske søk på google, er ikkeeksisterende på adwords så SEO delen er det masse å hente på, meta og søkevennlige linker osv er ikke på plass så det ligger et rimelig postensiale i en forbedring av netthandelen deres, kjenner det klør i nevene. Det positive er jo at det kun er en eneste vei og det er oppover og masse å hente på å ansette en med netthandelkunnskap som tar netthandelen deres opp til et nivå de fortjener siden de er en såpass stor aktør i Norge. Det er pygmebutikker som knuser de men de har pagerank på 4 så med litt jobb her så kan de ta markedet, seatronic for eksempel har pagerank 4 de også men søkevennlige linker osv gjør et søk på f.eks ankervinsj på google.no og se hva som skjer http://www.google.no/#hl=no&source=hp&biw=1199&bih=684&q=ankervinsj&aq=f&aqi=g6&aql=&oq=&gs_rfai=&fp=da80b27c4bf04aa4 seatronic,nettbaat og gjengen er på topp på organiske søk, maritim er ikke å se Redigert 14.November.2010 av Enzo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Øyvind Jørgensen Svart 18.November.2010 Del på Facebook Svart 18.November.2010 Fikk et tips om denne tråden, tusen takk Nettbutikker bør være enkle å kontakte. Jeg trodde at "alle" fant oss lett under Postordre fanen, men om dere mener at det ikke er logisk nok så er det brukerne som har rett. I England har man et greit uttrykk for dette: 'the proof of the pudding is in the eating' - så om noen ikke finner kontaktinfo så er den per definisjon dårlig plassert. Nåværende nettbutikk: Hjemmesnekra i 2002, deretter flikka på. Den har gjort en kjempejobb for oss i mange år, men er nå teknologisk akterutseilt. Den er optimalisert for Microsoft, og er dårlig tilpasset MAC. Men, vi har en stor moderniseringsprosess på gang til beste for både Maritim og kundene: I november 2009 byttet vi ut vårt gamle logistikk system (Rubicon) til nytt og moderne (Visma Business). Etter ett år, mange timer og mange penger er vi nesten i mål med innføring og justeringer av nye rutiner og programmer for logistikk og regnskap. Samtidig startet vi prosessen med å bygge ny fullintegrert nettbutikk som skal koples til det nye logistikksystemet. Vi håper vi går live rundt nyttår en gang med noe som blir veldig bra. Vi har fått med noen helt geniale programmerere (Gurusoft i Sandefjord) som virkelig kan netthandel, så vi håper vi skal ta noen syvmilsteg i rett retning. Det er mye som skal på plass når man skal ha innkjøp, lager, kasseløsning og netthandel på plass for 6 butikker, og jeg er fra naturens side ikke oppsatt med mye tålmodighet. Etter ett års jobbing fra prosjektstart og fortsatt ikke ferdig med alle deler passer meg "midt på ryggen". Men, om julenissen er ekstra snill i år, så leverer han siste biten i puslespillet (netthandel) til julaften. Svare på epost: Det gjør vi hver eneste dag. Om telefonen gløder så får den prioritet, men vi har oppgavetavle på salgskontoret som signeres med tidspunkt for "helt ajour med e-post besvarelser", så denne oppgaven har kjempefokus og er synliggort både for avdelingsleder og for meg. Her følger vi med, så mangel på svar bør virkelig høre til sjeldenhetene. Sjekket innboksen for dagen i dag, og eneste ubesvarte fra før stengetid var en intern epost samt noen frierier fra utenlandske damer (de sender vi ubesvart videre til firmaets ungkarer ) Mange hilsener fra Øyvind@Maritim Sitér dette innlegget Link to post
sofa Svart 20.November.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.November.2010 Hei brukte linken over for å kontakte Maritim og fikk svar veldig kjapt Men det ser ut til at jeg må fortsette og lete etter nye instrumenter Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.