Bitteliten Startet 15.November.2010 Del på Facebook Startet 15.November.2010 Jeg har en slik "bråkebøtte" på Ynglingen. Skal ta service og konservere den for vinteren nå. I instruksjonsboka står det om en avtapningsskrue på forgasseren. Jeg er ikke så veldig lysten på å skru på feil skrue på forgasseren. Er det noen som kan vise meg tegning/bilde av denne skruen? Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 15.November.2010 Del på Facebook Svart 15.November.2010 Er det ikke like greit å starte den og la den gå seg tom? Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Alternes.. Svart 15.November.2010 Del på Facebook Svart 15.November.2010 (redigert) j Redigert 15.November.2010 av sjøgata brygge (see edit history) Sitér dette innlegget KNS medlem Link to post
Alternes.. Svart 15.November.2010 Del på Facebook Svart 15.November.2010 det går ikke an å kjøre forgasseren helt tom, det vil alltid bli liggende litt i gjenn, derfor dreneringsskrue. det går ikke an å ta feil av denne skruen. den sitter på det laveste punktet på forgasseren. husk også å tømme bensinfilteret også om du skal lagre motoren over noe tid. Sitér dette innlegget KNS medlem Link to post
Baywatch Svart 16.November.2010 Del på Facebook Svart 16.November.2010 På Honda 5-hesteren jeg hadde mener jeg det var en "Vingemutter" med fire "vinger" i bunnen av forgasseren. Andre skurer måtte det brukes verktøy på. Sitér dette innlegget Link to post
terron Svart 17.November.2010 Del på Facebook Svart 17.November.2010 (redigert) Hvis du klikker på følgede link, velger "manuals", for så å velge den nederste manualen så finner du beskrivelse/skisse http://marine.honda....modeldetail/BF2 Redigert 17.November.2010 av terron (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 17.November.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.November.2010 Takk alle for fin hjelp! Jeg forsøkte å få tak i tennplugg til denne "bråkebøtta" i går. Etter å ha ringt 4 forhandlere og 2 andre butikekr som ikke kunne hjelpe meg ringte jeg til slutt til Kellox og fikk varenummeret på den. Så nå har jeg bestilt og håper at det kommer i løpet av uka :-) Det står anbefalt 10W30 olje. Kan jeg like gjerne bruke 10W40 olje? Sitér dette innlegget Link to post
Alternes.. Svart 17.November.2010 Del på Facebook Svart 17.November.2010 du kan bruke 10w40 Sitér dette innlegget KNS medlem Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.