Kaptein_Kaos Startet 15.November.2010 Del på Facebook Startet 15.November.2010 (redigert) Hei ! Som emnetittel så trenger jeg å få tak i finèrplater i Amerikansk Eik (mener jeg det er), om noen kan hjelpe meg med dette så hadde det vært flott. Har begynt og rive ut litt innredning i båten og trenger dette til ombygging.. Gjerne i Rogaland om mulig, men alle tips mottas... Mvh: Kaptein_Kaos Redigert 15.November.2010 av Kaptein_Kaos (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
adeneo Svart 15.November.2010 Del på Facebook Svart 15.November.2010 Hør med Oslo Finerfabrikk, kanskje de har ??? Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 16.November.2010 Del på Facebook Svart 16.November.2010 Tre og X-finér Import A/S i Stavanger er kanskje litt nærmere deg? Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Oliver Svart 16.November.2010 Del på Facebook Svart 16.November.2010 Jeg har prøvd å ringe og sendt fax til Tre og X-finer de siste 14 dagene uten å oppnå kontakt. Noen som vet hvorfor det ikke er svar? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.